ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان/ ورود آقای ستاره

استقلال تهران در پنجمین مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان/ ورود آقای ستاره

به گزارش منیبان، از سری رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ امروز میزبانی از پیکان تهران را برعهده خواهد داشت. تیم پیکان در فصل جدید لیگ برتر پیش از توقف برابر نساجی، نفت مسجدسلیمان را شکست داده بود - قبل از اینکه از مس کرمان بعد از برد یک بر صفر مقابل ملوان، شکست بخورد. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی طی پنج دیدار اخیر برابر استقلال - در لیگ برتر و جام حذفی - موفق به کسب پیروزی نشده است و آخرین رویارویی آن‌ها با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی به پایان رسیده بود.

استقلال تهران درحالی پا به این دیدار می‌گذارد که در فصل جدید لیگ برتر عملکرد ایده آلی نداشته است. پس از شکست برابر سپاهان در هفته اول، تیم ریکاردو ساپینتو موفق به برتری برابر ملوان و مس کرمان شد، اما در خانه نفت مسجد سلیمان به کسب یک امتیاز بسنده کرد. آبی‌ها در هفته گذشته شانس صعود به صدر جدول رده بندی را از دست دادند و مطمئنا برای حفظ کمترین فاصله تا رده نخست تلاش می‌کنند تا پیکان را از پیش رو بردارند.

آرمان رمضانی و محمد حسین زواری دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که در لیست حضور ندارند و همچنین علیرضا رضایی، عزیزبک آمانوف و محمد حسین مرادمند هم در لیست بازی امروز برار نگرفته‌اند. غیبت رمضانی موجب شد تا ارسلان مطهری پس از سه هفته به لیست بازیکنان اضافه شود.

سید حسین حسینی در بازی خارج از خانه هفته چهارم موفق شد برای دومین بازی متوالی در فصل جدید کلین شیت کند. به احتمال زیاد او انتخاب ریکاردو ساپینتو در ترکیب اصلی امروز خواهد بود.

خط دفاعی چهار نفره استقلال برابر نفت متشکل از صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی بود که به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی برای حفظ هماهنگی نسبی که بین این بازیکنان شکل گرفته تغییری در خط دفاعی ایجاد نکند.

در خط میانی سعید مهری برابر نفت اولین بار در فصل جاری به صورت فیکس بازی کرد و به احتمال فراوان در کنار روزبه چشمی و مهدی مهدی پور دوباره در ترکیب جای خواهد داشت.

برای بکارگیری پتانسیل بازیکنانی که اغلب به عنوان تعویض در ترکیب قرار می‌گیرند، به نظر می‌رسد ساپینتو تغییر عقیده بدهد. با عملکرد مهاجمان فیکس در هفته‌های گذشته، احتمال حضور پیمان بابایی، مهدی قایدی و کوین یامگا مثلث خط حمله برابر پیکان بالا رفته است. ساپینتو خواهان سرعت بیشتر برای خطر‌های هجومی است و از این رو مثلث نامبرده خط حمله شانس زیادی برای مسابقه با پیکان خواهند داشت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، سعید مهری، کوین یامگا، مهدی قایدی و پیمان بابایی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار