ساپینتو قید این ستاره استقلال را زد

سرمربی پرتغالی تیم استقلال به دلیل وضعیت هافبک تیمش فعلا قید این بازیکن را زده است.

ساپینتو قید این ستاره استقلال را زد

به گزارش زنهار، یکی از خریدهای این فصل استقلال محمدحسین زواری است، هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان که همراه امید حامدی‌فر به این تیم پیوست اما هنوز نتوانسته در این فصل برای استقلال بازی کند. زواری دو هفته پیش دچار مصدومیت شد و در دیدار مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر نیز حضور نخواهد داشت.

مصدومیت زواری به حدی است که حتی گفته می‌شود بازی با نساجی مازندران در هفته ششم نیز حضور نداشته باشد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال از وضعیت این بازیکن رضایت ندارد و از اردوگاه استقلال خبر می‌رسد که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان تا الان قید این بازیکن را زده است. ساپینتو به دستیارانش گفته است که این بازیکن اگر جزو سهمیه‌های بزرگسالان بود همان زودتر و قبل از پایان نقل‌وانتقالات او را در لیست خروج قرار می‌داد.

گفته می‌شود شاید ساپینتو تصمیم بگیرد در نیم فصل دوم، او و امید حامدی‌فر را به همراه دو بازیکن دیگر در لیست خروج قرار دهد. سیدمحمد حسینی، مدافع فصل گذشته هوادار نیز با شرایط مشابه زواری روبرو بود و چون لیست بزرگسالان را پر کرده بود ساپینتو تصمیم گرفت این بازیکن را در لیست خروج قرار دهد. حسینی نیز تصمیم گرفت راهی تراکتور تبریز شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار