فعلاً منتظر نباشید؛ ستاره جدید پرسپولیس به هفته ششم هم نمی‌رسد!

شیخ دیاباته ضمن از دست دادن بازی با تیم هوادار، به دیدار هفته ششم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان هم نخواهد رسید.

فعلاً منتظر نباشید؛ ستاره جدید پرسپولیس به هفته ششم هم نمی‌رسد!

به گزارش زنهار؛ نا آمادگی خریدهای خارجی در زمان عقد قرارداد با پرسپولیس به دغدغه ذهنی یحیی گل محمدی تبدیل شده است!

سرمربی پرسپولیس  تصورش را نمی کرد یورگن لوکادیا با این همه سابقه بازی حرفه‌ای با بدنی با درصد چربی بالا به ایران و پرسپولیس بیاید! یحیی گل محمدی حتی پیش از بازی با صنعت نفت آبادان هم گفت: «لوکادیا با ناآمادگی به ما اضافه شده و از وقتی که به پرسپولیس‌ آمده شرایط بهتری دارد اما همچنان جای کار دارد. از نظر باشگاه او دچار تغییرات شده و بخشی از این مسائل طبیعی است اما باید تلاش بیشتری کند تا آمادگی لازم را به دست بیاورد. زمان برای او خیلی مهم است تا تلاش کند که به تیم برسد. باید تمرینات اختصاصی لوکادیا بیشتر باشد تا زودتر آماده شود.»

برهمین اساس یحیی گل محمدی به بدنساز پرسپولیس سپرد با تمرینات اختصاصی لوکادیا را از لحاظ بدنی به سایر بچه ها برساند.

حالا شیخ دیاباته نیز چنین وضعیتی دارد. یحیی گل محمدی در مورد این مهاجم تازه وارد نیز در نشست خبری پیش از بازی با تیم هوادار گفت: «گل محمدی درباره اضافه شدن شیخ دیاباته و اینکه آیا او دیر اضافه نشده، افزود: او به بازی فردا نمی‌رسد؛ چراکه شرایط جسمانی‌اش به شکلی نیست که آماده بازی باشد و چند هفته‌ای کار دارد، اما اگر دو ماه پیش به ما اضافه می‌شد بهتر بود.»

از آنجایی که یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته پس از پایان فصل گذشته، بدون تیم بوده و در تمرینات بدنسازی پیش فصل شرکت نکرده‌اند، بنابراین از سایر بازیکنان پرسپولیس عقب هستند.

شاید این دو تمرینات اختصاصی هم داشته‌اند اما بازیکن فوتبال در تمرینات گروهی ساخته و پرداخته می‌شود و تمرینات انفرادی نمی تواند یک فوتبالیست را در شرایط مسابقه نگه دارد.

در همین ارتباط شنیدیم شیخ دیاباته ضمن از دست دادن بازی با تیم هوادار، به دیدار هفته ششم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان هم نخواهد رسید. این دیدار قرار است در چارچوب مسابقات هفته ششم و روز شنبه ۱۹ شهریورماه جاری در مسجدسلیمان برگزار شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار