پیوس: دیاباته واقعا تاثیرگذار است/ لوکادیا نبوغ فوتبالی دارد

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در حال حاضر بهترین خط حمله آسیا را در اختیار دارد.

پیوس: دیاباته واقعا تاثیرگذار است/ لوکادیا نبوغ فوتبالی دارد

به گزارش زنهار؛ فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: پرسپولیس مهره‌های خوبی را در این فصل جذب کرده که هر کدام قبلا در تیم خودشان از بازیکنان تاثیرگذار بوده‌اند. الان همه در پرسپولیس از نفرات تاثیرگذار هستند چون با انگیزه و انرژی خاصی تلاش می‌کنند و روند خوبی داشته‌اند. پرسپولیس امسال واقعا تیم کاملی در اختیار دارد که در تمام خطوط می‌توانند به تیم کمک کنند. از طرفی بازیکنان ذخیره خوبی داریم که هر زمانی بازی می‌کنند توانایی‌های خود را نشان می‌دهند. پرسپولیس الان می‌تواند در لیگ حرف‌های زیادی بزند و باید در آسیا هم حرف‌های  زیادی برای گفتن داشته باشد و یک جام بیاورد.

وی افزود: الان دروازه‌بانی برای پرسپولیس بازی می‌کند که ملی‌پوش است و توانایی‌های زیادی دارد. تیمی که دروازه‌بان خوبی داشته باشد که در آخرین خط از گل خوردن تیم جلوگیری کند، قطعا مسیر را به سمت پیشرفت راحت‌تر طی می‌کند. شاید گاهی تیم شرایط خوبی نداشته باشد و خوب بازی نکند اما دروازه‌بان در همان بازی دو فرصت خوب را از حریف بگیرد و روی یک تک موقعیت تیم به گل برسد و تیم به پیروزی برسد. یحیی بازیکنانی که می‌خواست را در اختیار دارد و الان دیگر باید به فکر ایجاد همدلی در تیم باشیم تا بازیکنان با انگیزه زیادی کار کنند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: در چند سال اخیر پرسپولیس چنین تیمی نداشته است. تیمی افسانه‌ای که متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است. آقای درویش هم نشان داده که به خوبی توانسته نیازهای کادر فنی برآورده کند.

پیوس در ادامه درباره حضور دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس هم گفت: به اعتقاد من نه تنها در ایران، بلکه بهترین خط حمله آسیا را پرسپولیس در اختیار دارد. این دو بازیکن واقعا توانمند هستند. آمار دیاباته در الغرافه مشخص است و واقعا تاثیرگذار بوده است. در کنار او لوکادیا سابقه بازی در اروپا را دارد و نشان داده یک فوتبالیست تمام عیار است. البته این دو بازیکن نیاز دارند از نظر بدنی به شرایط بهتری برسند تا بتوانند بهتر کار کنند. لوکادیا با گلی که زد نشان داد چه مهاجم خوبی است چون با یک چرخش هنرمندانه به توپ ضربه زد. خودم زمانی که بازی می‌کردم چنین چرخش‌هایی انجام می‌دادم. این نوع حرکت‌ها از نبوغ بازیکن محسوب می‌شود.

او هم‌چنین گفت: تعطیلات لیگ به سود پرسپولیس خواهد بود چراکه می‌تواند با استفاده از این فرصت، دو بازیکن خارجی خود را از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برساند و بهره بیش‌تری از آن‌ها ببرد.

وی درباره عملکرد مهدی عبدی و حامد پاکدل هم گفت: فکر می‌کنم عبدی نتوانست از فرصتی که در اختیار داشت به خوبی استفاده کند و خودش را در تیم ثابت کند. در پرسپولیس وقتی فرصتی به مهاجم می‌رسد باید سعی کند خودش را نشان دهد تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. در کنار او حامد پاکدل هم نتوانست به خوبی از این فرصت استفاده کند. الان هم با حضور دیاباته و لوکادیا  قطعا این دو مهاجم ایرانی هم انگیزه خواهند داشت تا با تلاش زیاد خود به آمادگی مطلوب‌تری برسانند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار