همدانی: باید در آستانه جام‌جهانی اتحاد داشت/ «تاج» انتخاب بدی نبود

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید مهدی تاج می‌تواند حواشی به وجود آمده در فوتبال ایران را مدیریت کند.

همدانی: باید در آستانه جام‌جهانی اتحاد داشت/ «تاج» انتخاب بدی نبود

به گزارش زنهار؛ ستار همدانی، پیشکسوت فوتبال ایران ، درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، مهدی تاج با تیم مدیریتی خود می‌تواند کارهای قابل توجهی را انجام دهد. آقای نبی و آقای قنبرزاده تجارب قابل توجهی با تاج دارند و برای برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت ما می‌توانند مثمر ثمر باشند. در مجموع انتخاب آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، انتخاب بدی نبود.

او با تاکید بر اینکه فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر باید اتحاد بیشتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: تجربه‌ای که آقای تاج دارند،‌ می‌تواند یک برنامه‌ریزی مشخصی را در ادامه راه داشته باشند. الان آقای نبی حدود 20 سال در فدراسیون حضور دارند و بهتر می‌توانند کمک کنند. الان اختلاف‌هایی میان بازیکنان و مربی‌ها به وجود آمده است و فقط تیم مدیریتی تاج می‌تواند این حاشیه‌ها را مدیریت کند، چون ما در آستانه جام جهانی باید اتحاد بیشتری داشته باشیم.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی و شایعات بازگشت کارلوس کی‌روش به جمع ملی‌پوشان گفت: مدیر باید تفکرات خودش را پیاده کند و با توجه به سیاست‌هایی که دارد، کارهای خود را پیش ببرد. فرصت زیادی تا جام جهانی نمانده و من فکر می‌کنم اگر سرمربی تیم ملی عوض شود، یک شوک قابل توجهی به تیم ملی وارد می‌شود.

همدانی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور مهدی تاج و کادر مدیریتی‌اش در فدراسیون فوتبال،‌ چه آینده‌ای می‌توان برای این فدراسیون در نظر گرفت؟ خاطرنشان کرد: الان آقای تاج و تیم مدیریتی‌شان از تجربه خوبی برخوردار هستند و می‌توانند در برنامه‌های میان مدت و بلندمدت تاثیرگذار باشند. می‌شود به حضور آن‌ها  امیدوارانه نگاه کرد البته باید این را در نظر بگیریم که ما مشکلات کلانی داریم که امیدوارم روز به روز هر کدام از آن‌ها برطرف شود./ایسنا

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار