نخستین اقدام مهم تاج در فدراسیون/ سرمربی تیم ملی رفتنی شد؟

تصمیم‌گیری درباره وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال ایران و استعفای وحید شمسایی در دستور کار هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار دارد.

نخستین اقدام مهم تاج در فدراسیون/ سرمربی تیم ملی رفتنی شد؟

به گزارش زنهار؛ بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال از سمت خود کناره گیری کرد.

شمسایی دلیل روشنی برای تصمیم خود اعلام نکرد و گفت: ««چون اتفاقات گذشته فوتسال را با چشم دیدم و دوست دارم آن عزت حفظ شود، می‌روم. من آدمی نیستم که به رشته‌ام که سوم دنیا بوده و یک نسل را تغییر داده است، بی‌اعتمادی شود. ان‌شاءالله یک نفر دیگر بیاید قوی‌تر کار را انجام دهد.»

این استعفا در حالی صورت گرفته است که تیم ملی فوتسال هفته آینده باید به تورنمنت تدارکاتی تایلند برود و کمتر از یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کویت شرکت کند.

به همین دلیل یکی از نخستین برنامه‌های تیم جدید مدیریت در فدراسیون فوتبال، رسیدگی به وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال است. هیئت رئیسه فدراسیون احتمالاً امروز جلسه‌ای خواهد داشت و در این مورد بحث و بررسی صورت می‌گیرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که تیم ملی هم در اردوی آماده سازی به سر می‌برد و قرار است از امروز تمریناتش را قبل از اعزام به تایلند پیگیری کند.

بعید است با توجه به زمان اندک باقیمانده تا جام ملتهای آسیا و ثبت نام بازیکنان تیم ملی در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها، فدراسیون با استعفای شمسایی موافقت کند ولی باید دید در نهایت خروجی جلسه مدیران فدراسیون چه خواهد بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار