بابت انتخاب مجدد تاج باید به مردم تسلیت گفت

یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.

بابت انتخاب مجدد تاج باید به مردم تسلیت گفت

به گزارش زنهار؛ نعمت احمدی در گفت و گو با ایسنا درباره انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما متاسفانه دچار یک ایستایی شدیم و ظاهرا قرار است همیشه در بر یک پاشنه بچرخد و قرار نیست نگاهمان به جلو باشد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: سابقه آقای تاج مشخص است. اطلاعاتی که بدست آوردم این است که در داخل مجموعه اش افرادی با او کار می کنند که این افراد مجددا مشغول به کار خواهند شد؛ لذا  سوابق ایشان هم مانند گذشته خواهد شد.

وی افزود: اگر گذشته تاج درست است باید به این انتخاب اعتبار بخشید ولی گذشته ایشان بنا به سوابق موجودی که در رسانه ها و اهل فن داریم، گذشته قابل دفاعی نیست و از طرفی نمی دانم این لابی کردن ها چیست؟ یکبار اعلام می کنند او صلاحیت ندارد و بار دیگر او را تایید صلاحیت می کنند ؛ لذا باید دست این لابی گری ها را قطع کرد. این افراد آسیب می زنند حال تاج باشد یا یک فرد دیگر. چرا فردی که رد صلاحیت شده است، دوباره تایید می شود؟ این چه وضعی است؟

این حقوقدان با بیان اینکه فوتبال در کشور جایگاه بالایی بین جوانان دارد و می تواند تاثیر مستقیم بر زندگی آنها داشته باشد و بر عملکرد مسئولان تاثیر منفی بگذارد، گفت: جالب است دیشب اعلام کردند که امروز  انتخابات برگزار نمی شود ولی یک دفعه دیدیم انتخابات برگزار شد.  در چند روز گذشته گفته شد که  آقای تاج در انتخابات حق شرکت ندارد و تایید صلاحیت نشد ولی یکباره تایید صلاحیت شد؛ باید این موضوع را دنبال کرد و ببینیم چه فرد یا افراد و عواملی در آن دخیل اند؟

احمدی در پایان تاکید کرد: گذشته آقای تاج با توجه به مدتی که نبود، قابل دفاع نیست و این  گذشته غیرقابل دفاع می خواهد ادامه یابد. باید به کسانی که هوادار چنین گذشته اند تبریک و به مردم تسلیت گفت.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار