تمجید فدراسیون جهانی والیبال از حریف سوم ایران/ نیمیر عبدالعزیز: تسلیم نشدیم!

فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از نیمیر عبدالعزیز بازیکن شاخص هلند در رقابت‌های جهانی پرداخت.

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از حریف سوم ایران/ نیمیر عبدالعزیز: تسلیم نشدیم!

به گزارش ایسنا، در جریان چهارمین روز از بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم، تیم ملی والیبال هلند در یک بازی بسیار نزدیک توانست آرژانتین را شکست دهد. این بازی ۳ بر ۲ به سود والیبال هلند به پایان رسید. این رقابت ۵ سته به ترتیب با نتایج ۲۸ بر ۳۰، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ به سود والیبال هلند به پایان یافت.

فدراسیون جهانی والیبال پس از این برد ارزشمند هلند نوشت: نیمیر عبدالعزیز  در بازگشت شگفت انگیز هلندی‌ها نقش داشت. این ستاره هلندی موفق شد ۳۲ امتیاز برای تیمش کسب کند تا والیبال هلند در این بازی پیروز باشد.

فدراسیون جهانی ادامه داد: هلند دو ست از آرژانتین عقب افتاد اما به بازی بازگشت. والیبال هلند با این عملکرد درخشان دومین برد خود را در گروه F مسابقات قهرمانی جهانی والیبال مردان ۲۰۲۲ به دست آورد و به راهیابی به مرحله بعد نزدیک شد.  

عبدالعزیز ستاره والیبال هلند پس از این پیروزی حساس گفت: احساس شگفت انگیزی دارم. آرژانتین پارسال مدال برنز المپیک را گرفت و واقعا تیم خوبی است.  آنها در رده بندی جهانی بالاتر از ما هستند پس بازی سختی داشتیم. ما در دو ست اول بد بازی نکردیم، اما تقریباً هیچ کاری در سرویس انجام ندادیم.  بعد از آن هم کمی فشار وارد کردیم و به مبارزه ادامه دادیم.  وقتی ۲-۰ عقب هستید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به دادن انرژی به بازیکنان ادامه دهید و ما این کار را انجام دادیم.  همه بازیکنانی که وارد زمین  شدند خوب بازی کردند. هیچ بازیکنی تسلیم نشد.

ایران و هلند که هر دو تیم صاحب دو برد هستند، در دیدار سوم گروه خود ساعت 20 چهارشنبه شب برای صدرنشینی برابر هم قرار می‌گیرند.

چهارشنبه، نهم شهریور ساعت ۲۰؛ ایران – هلند

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار