دیاباته به پرسپولیس رو دست زد!/ گل محمدی انتقام می گیرد

بحث حضور دیاباته در پرسپولیس هر روز داغ‌تر می‌شود و حالا این بازیکن از هر زمان دیگری به سرخپوش شدن نزدیک‌تر است. این بازیکن اهل کشور مالی که دوران موفقی را با استقلال در لیگ ایران سپری کرده است، پس از کش‌وقوس فراوان در نهایت با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و به همین دلیل نیز قرارداد اینترنتی برای این بازیکن ارسال شده است تا پس از امضا راهی ایران شود.

دیاباته به پرسپولیس رو دست زد!/ گل محمدی انتقام می گیرد

به گزارش زنهار، به گفته یکی مسئولان باشگاه پرسپولیس، شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده و هر زمانی که او قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کند، بلیت سفرش به تهران تهیه خواهد شد تا شیخ دیاباته هر چه سریعتر با حضور در ایران، تست‌های پزشکی خود را پشت سر بگذارد و به تمرینات شاگردان گل‌محمدی اضافه شود.

علاوه بر دیاباته، بحث حضور کاوه رضایی و مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن نیز دیگر خبر داغ این روزهای پرسپولیس است. سرخپوشان طی روزهای گذشته مذاکراتی با کاوه رضایی انجام داده‌اند و قرار است این بازیکن جواب نهایی را به زودی به باشگاه پرسپولیس اعلام کند. برخلاف شایعات مطرح شده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

همچنین از باشگاه تراکتور نیز خبر می‌رسد این باشگاه تبریزی به یکی از مشتریان اصلی کاوه رضایی تبدیل شده است. در همین راستا نیز ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتور برای مذاکره با مهاجم آبی‌پوشان به تهران سفر کرده است و تراکتوری‌ها سعی می‌کنند هر طوری که شده کاوه رضایی را برای حضور در تبریز قانع کنند و باید دید چه سرنوشت در انتظار این بازیکن ملی‌پوش خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار