مطهری: فشار روی داوران به تاکتیک تبدیل شده است

سرمربی‌ تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمش با توجه به مدل فوتبالی که ارائه کرده، نتیجه خوبی نگرفته است.

مطهری: فشار روی داوران به تاکتیک تبدیل شده است

به گزارش زنهار، تیم فوتبال نساجی مازندران جریان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه دستگردی مهمان پیکان است. حمید مطهری در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: با توجه به مدل فوتبالی که ارائه کردیم نتیجه خوبی نگرفتیم اما جدول شرایط ثابتی ندارد و جابجایی رخ می‌دهد. اتفاقاتی رخ داده که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم و به مشکلات اشاره کنم. به اندازه فوتبالی که بازی کردیم امتیاز نگرفتیم ولی فردا ان‌شاءالله سه امتیاز بازی را می‌گیریم.

وی افزود: بازی با پیکان پیچیده و سخت است. ما می‌خواهیم فوتبال قابل احترام‌ی بازی کنیم. پیکان فضای خوبی دارد و می‌دانم بازی قشنگی خواهد شد. 

او درباره شرایط تیمش هم گفت: کار تیمی بخشی به نقل‌وانتقالات برمی‌گردد. باشگاه در حد توان زحمت کشیده و با توجه به بضاعت تیم ما توانستیم یارگیری کنیم. می‌دانید که من چهار بازیکن اضافه کردم و از شرایط راضی هستم. مدل فوتبال ما خوب است و بازیکنانم را ستایش می‌کنم.

مطهری درباره شرایط داوری هم گفت: با خودم عهد کردم درباره داوری صحبت نکنم اما این تاکتیک شده که روی داوران فشار می‌گذارند. دوست دارم به این راه ادامه دهم و داوران را تحت فشار قرار ندهم. می‌خواهم داوران عادلانه قضاوت کنند. داوران بهترین هستند. VAR از نان شب واجب‌تر است و امیدوارم‌ مطرح کردن این موضوع مانور تبلیغاتی نباشد.

سرمربی نساجی درباره حضور زنان در ورزشگاه هم گفت: نکته مهم سه هفته اول لیگ امسال، ورود بانوان است. در تمام دنیا همه حق دارند تیم خود را حمایت کنند. بانوان هم این حق را دارند. با ورود خانم‌ها ۲۰ سال کار فرهنگی می‌شود و فضای ورزشگاه‌ها را پالایش می‌کند. در مازندران ما هواداران خانمی داریم که می‌توانند از تیم‌ خود حمایت کنند.

وی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: امیدوارم فردی انتخاب شود که به نفع فوتبال کار کند.

او درباره اینکه آیا مربیان تیم ملی بازی‌های نساجی را رصد می‌کنند؟ گفت: مطمئنم اعضای تیم ملی حتما بازی ما را رصد می‌کنند. مربی تیم‌ ملی هم با من ارتباط دارند. شاید حضوری نیایند اما غیر حضوری رصد می‌کنند.

مطهری در پایان درباره وضعیت مسعود شجاعی هم تصریح کرد: او فوتبالیست بزرگ و یک جنتلمن است و من روی او حساب کرده‌ام. مصدومیتی داشت که بهبود پیدا کرده و فردا در لیست ما خواهد بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار