استوری طوفانی یک استقلالی برای خیانت کاوه رضایی!/ عکس

هافبک سابق استقلال با انتشار یک استوری به شایعه پرسپولیسی شدن کاوه رضایی واکنش نشان داد.

استوری طوفانی یک استقلالی برای خیانت کاوه رضایی!/ عکس

به گزارش زنهار،  کاوه رضایی پس از گذشت چند سال که از فوتبال ایران دور بود سرانجام امسال تصمیم به بازگشت گرفت تا دوباره پس از سال‌ها پیراهن تیم سابقش یعنی استقلال را برتن کند.

این بازیکن که در نقل و انتقالات تابستانی و با حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال در لیست آبی‌ها برای فصل جدید لیگ برتر قرار گرفت با یک مشکل اساسی برای ثبت قرارداد با آبی‌ها روبه‌رو شد. لیست استقلال درحالیکه انتظار می‌رفت یک جای خالی برای این مهاجم داشته باشد اما با اشتباه مدیریتی باشگاه استقلال در نقل و انتقالات لیست آبی‌ها برای مهاجم تازه‌وارد خالی نشد تا درنهایت انتقال نهایی کاوه رضایی به جمع آبی‌پوشان منتفی شود.

اکنون این بازیکن که در آستانه جام جهانی به هیچ وجه حاضر نیست شانس حضور خود در ترکیب تیم ملی را از دست بدهد پس از اینکه پرونده انتقالش به استقلال بطور جدی بسته شد با تیم پرسپولیس برای پیوستن به این تیم مذاکره کرده است و حتی گفته می‌شود به توافقاتی نیز با سرخ‌پوشان رسیده که مطمئنا این اتفاق برای هواداران استقلال اصلا خوشایند نخواهد بود.

در همین زمینه بختیار رحمانی هافبک سابق استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش به شایعه جدایی کاوه رضایی واکنش نشان داده است.

228995

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار