سهمیه ۵۰۰ بلیت برای بانوان باید حداقل ۴ برابر شود/ پرسپولیس اگر شانس داشت امروز در جدول کنار سپاهان بود!/ بحث گربه سیاه و این حرف‌ها نیست

عباس آقایی هافبک پیشین پرسپولیس حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را اتفاقی خوب و خجسته قلمداد می‌کند.

سهمیه ۵۰۰ بلیت برای بانوان باید حداقل ۴ برابر شود/ پرسپولیس اگر شانس داشت امروز در جدول کنار سپاهان بود!/ بحث گربه سیاه و این حرف‌ها نیست

عباس آقایی درباره حضور بانوانی در استادیوم‌ها گوید: به نظر من مجوز ورود بانوان به استادیوم‌های ورزشی یک حق طبیعی بود که بالاخره به آنها داده شد. این اتفاق خجسته و مثبت، سلامت و امنیت استادیوم‌ها را تضمین می‌کند کما اینکه شنیدم در بازی استقلال و مس کرمان هم اتفاقات خوب زیادی افتاده است.

او ادامه می‌دهد: البته تصور می‌کنم در نظر گرفتن صرفا ۵۰۰ بلیت و سهمیه برای بانوان علاقمند به فوتبال خیلی کم است و پینشهاد می‌کنم این سهمیه حداقل ۴ برابر شود. استادیوم آزادی که قرار است چهارشنبه میزبان دختران پرسپولیسی باشد آن قدر بزرگ است که می‌تواند ۲۰۰۰ بانو را پذیرا باشد. مطمئن هستم از لحاظ آمد و شد و امنیت نیز این ورزشگاه شرایط خوبی خواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه فضای استادیوم‌ها و سکوی ورزشگاه‌های ایرانی نیازمند یک پالایش فرهنگی بود و چه اقدامی‌بهتر از آزاد کردن ورود بانوان به استادیوم‌ها؟ حالا با حضور بانوان خواهیم دید آقایان هم بیشتر رعایت اخلاق را خواهند کرد. شما در جامعه هم می‌بینید در یک مغازه یا فروشگاه و حتی مترو واتوبوس وقتی یک خانم وارد می‌شود آقایان سعی می‌کنند رعایت کرده و از الفاظ ناپسند استفاده نکنند. همین موضوع در استادیوم‌ها نیز حکمفرما خواهد شد به شرط اینکه تداوم داشته باشد. امیدوارم پس از استادیوم آزادی سایر شهرها و دختران علاقمند به فوتبال بتوانند از این حق خود استفاده کرده و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه بروند.

عباس آقایی در خصوص دیدار اخیر پرسپولیس در اراک و پیروزی یک برصفر مقابل گربه سیاه خود نیز خاطرنشان می‌کند: بحث گربه سیاه و این حرف‌ها نیست. پرسپولیس دو بار در اراک و یک مرتبه در جام حذفی به این تیم باخته بود اما شکی نداشتم این بار برنده از زمین خارج خواهد شد. البته کتمان نباید کرد که تیم آلومینیوم نیز بسیار خوب و بدون ترس برابر پرسپولیس بازی کرد و این جای تبریک دارد اما در نهایت مغلوب تجربه حریف شد.

او تصریح کرد: بی تعارف پرسپولیس به این پیروزی و ۳ امتیاز نیاز مبرم داشت. اگر این بازی را نمی‌برد شاید در ادامه با دردسرهایی مواجه می‌شد اما در اراک به پیروزی رسید تا ۵ امتیازی شود. هر چند خود من معتقدم پرسپولیس اگر در اصفهان کمی‌خوش شانس بود الان ۷ امتیازی و در کنار سپاهان اصفهان در صدر جدول بود. در بازی هفته اول پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های زیادی هم خلق کرد اما آن روز، روز دروازه بان ذوب آهن و مدافعان این تیم بود. فولاد خوزستان اما با جواد نکونام امروز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و آن مسابقه هم برای هر دو تیم خیلی سخت و نفسگیر بود که در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در مورد عملکرد خط میانی این تیم نیز می‌گوید: خط‌هافبک پرسپولیس خیلی خوب و پرمهره است. سروش رفیعی پوست انداخته و به خوبی در پرسپولیس لیدری می‌کند و میلاد سرلک هم خیلی عالی کار کرده است. سرلک یک گل سه امتیازی زد و در طول مسابقه هم با تمام قوا جنگید و دوید. بقیه‌هافبک‌ها هم عملکرد قابل قبولی داشتند تا تیم را به پیروزی برسانند.

او هم چنین از علیرضا بیرانوند نیز به صورت ویژه تعریف و عنوان می‌کند: من پیش از شروع مسابقات نیز پیش بینی کرده بودم علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس در فصل جدید خواهد شد. او پس از دو سال کسب تجربه مفید در اروپا و به پشتوانه چند سال بازی در تیم ملی، جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به پرسپولیس آمده است و با اعتماد به نفس بالایی هم بازی می‌کند. بیرانوند در فوتبال ما هم یک ستاره است و امیدوارم بتواند دومین جام جهانی خودش را نیز با قدرت تجربه کند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار