نکونام فکری به حال دروازه‌ تیمش کند / بازی با تراکتور یک هشدار بود

یک پیشکسوت فوتبال معتقد است باشگاه فولاد باید دروازه‌بانی در کلاس بالاتر از ریستوفر کنت جذب می‌کرد.

نکونام فکری به حال دروازه‌ تیمش کند / بازی با تراکتور یک هشدار بود

به گزارش زنهار؛ مجید باقری‌نیا در گفت و گو با ایسنا، درخصوص عملکرد تیم‌های نفتی خوزستان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهارکرد: به تنها تیم‌هایی که نمی‌توانیم خیلی ایراد بگیریم، تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان است زیرا این تیم‌ها مشکلاتی دارند که مداوم با آن‌ها درگیر هستند. به نظرم من تا این‌جا لیگ عملکرد خوبی داشته‌اند و وقتی نفت در مسجدسلیمان بازی را با حساب ۲ بر یک واگذار می‌کند نیابد خیلی از این تیم ایراد گرفت زیرا هم حریفش قدر بود و هم این‌که باید به این تیم فرصت بیشتری داد.

وی با بیان این‌که به نظرم نفت آبادان امسال شروع موفقی داشته است، عنوان کرد:‌ دو تیم نفتی خوزستان، حدود ۹۰ درصد تغییرات داشته‌اند و به همین دلیل به فرصت نیاز دارند  تا چند هفته دیگر بتوان قضاوت درستی از عملکرد آن‌ها داشت که آیا می‌توان به این دو تیم امید داشت یا اینکه همان دلهره‌ها و نگرانی های هر ساله بابت بقای آن ها وجود خواهد داشت. .

این پیشکسوت فوتبال درباره بازی شب گذشته فولاد برابر تراکتور نیز گفت: باتوجه به شناختی که از فولاد و آقای نکونام داریم، زدن دو گل در نیمه اول و بعد تغییر نتیجه به آن شکل با سود تراکتور، عجیب بود چون همیشه فکر می‌کردیم فولاد در حفظ نتیجه موفق است اما این‌که دو گل خورد و حتی تراکتور می‌توانست گل‌های سوم و چهارم را هم بزند، شاید می توانست یه نتیجه عجیب و غریب را رقم بزند، هرچند ضربه سر داژگه در نهایت بازی را به سود فولاد تمام کرد.

وی عنوان کرد:‌بازی با تراکتور می‌تواند برای فولاد و بازیکنان آن، یک هشدار باشد زیرا این تیم با تجربه است و نباید به هیچ عنوان نتیجه ۲ بر صفر نیمه اول به سود فولاد، آنطور تغییر می‌کرد و حتی باید می‌توانستند نتیجه بهتری را رقم بزنند. تراکتور در نیمه دوم آن هم در هوای وحشتناک فولاد فقط حمله کرد و باید فولاد روی ضد حمله گل‌های بیشتری به حریفش می‌زد اما دیدیم عکس این موضوع رقم خورد.

باقری‌نیا با بیان این‌که من پیش از این نیز از جذب گلر خارجی فولاد ایراد گرفته بودم، ادامه داد: من برای این گفته خودم دلیل داشتم زیرا یک نیم فصل عملکرد او را در سپاهان زیر نظر داشتم و عملکردش به صورتی بود که سپاهانی‌ها مجبور شدند به هر قیمتی که شده بود مظاهری را جذب کنند که جایگزین او شود. فولادی‌ها باید فکر می‌کردند که چرا تیمی مثل سپاهان دست به چنین کاری زد.

وی تاکید کرد: فولاد باید دروازه‌بانی در کلاس بالاتر از ریستوفر کنت جذب می‌کرد. وقتی این باشگاه این همه هزینه می‌کند تا بازیکن خوب بیاورد باید مهمترین قسمت زمین یعنی دروازه را بهتر از بخش‌های دیگر تقویت می‌کرد. خوردن چنین گل‌هایی شاید برای یک دروازه‌بان در حد متوسط بود. امیدوارم این گلر از این به بعد چنین گل‌هایی دریافت نکند یا نکونام و باشگاه فکر دیگری برای دروازه خود کنند. به نظرم او ناامیدکننده نشان داد.

این این پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم فولاد در خط دفاع و هافبک خوب است اما هنوز نتوانسته جای شیمبا را پر کند، بازیکنی که از حداقل موقعیت بهترین استفاده را داشت اما در حال حاضر هنوز قربانی و علیاری این را نشان نداده‌اند. ایجاد موقعیت یا قرار گرفتن در موقعیت گلزنی را از مهاجمان فولاد کم می‌بینیم که باید این موضوع بررسی شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار