شفاف‌سازی یک ایجنت درباره انتقال جنجالی/ بازیکن من با رونالدو معاوضه نمی‌شود

ویکتور روبرتو کالندا مدیربرنامه‌های ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای تیم ناپولی با رد شایعه خروج این بازیکن از آبی‌پوشان شهر ناپل درباره شایعه معاوضه موکلش با کریستیانو رونالدو شفاف‌سازی کرد.

شفاف‌سازی یک ایجنت درباره انتقال جنجالی/ بازیکن من با رونالدو معاوضه نمی‌شود

آخرین گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی حکایت از آن داشته که ژرژ مندس مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو در تلاش است تا راهی برای برگرداندن این بازیکن پرتغالی به لیگ قهرمانان اروپا پیدا کند. منچستریونایتد به سبب عملکرد ضعیف فصل گذشته‌اش از فهرست نمایندگان انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا بازماند و رونالدو اکنون نگران است که لیونل مسی به رکورد گلزنی او در این رقابت‌ها حمله کند. به همین دلیل هم مندز مأمور شده تا به هر طریق ممکن تیمی برای رونالدو پیدا کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. یکی از تیم‌هایی که به عنوان مقصد احتمالی رونالدو معرفی شد، ناپولی بوده و در همین راستا هم شایعاتی مبنی بر احتمال ورود رونالدو به این تیم در صورت انتقال ویکتور اوسیمن در جهت معکوس منتشر شده است. ناپولی اما ظاهراً برای فروش اوسیمن ۱۲۰ میلیون یورو درخواست کرده است.

کالدنا اما به کلی این اخبار را تکذیب کرده است. او در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: «هیچ مذاکره‌ای در کار نیست. هیچ معاوضه‌ای قرار نیست صورت بگیرد. اوسیمن بازیکن ناپولی است و می‌خواهد همراه با ناپولی در لیگ قهرمانان بازی کند و مزد تلاش‌هایش در کنار هم‌تیمی‌های خود برای کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بگیرد.»

اوسیمن وارد سومین فصل حضورش در ناپولی شده است، تیمی که در ۶۴ بازی رسمی‌اش برای آن ۳۰ گل زده است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار