آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۱/ طلسم ۳ گانه سرخ‌ها در اراک شکسته شد

تیم پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و موفق شد اولین پیروزی فصل خود را به دست بیاورد.

 آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۱/ طلسم ۳ گانه سرخ‌ها در اراک شکسته شد

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. میلاد سرلک در دقیقه ۴۳ تک گل این بازی را به ثمر رساند.

 

 
پرسپولیس که در دو فصل گذشته در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورده بود، در این بازی طلسم خود در تقابل با این تیم را شکست و همچنین انتقام شکست مقابل شاگردان رحمتی در جام حذفی فصل گذشته را نیز گرفت. علاوه بر این اولین برد سرخپوشان در لیگ بیست‌ودوم با اولین گل رقم خورد.
 
ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند (۷۵- امیر نوری)، علیرضا نقی‌زاده، والنتینو یوئل (۵۹- علی دشتی)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی،‌ یونس اکبرپور (۷۵-احمدرضا جلالی)، محمدرضا آزادی (۵۹- رضا جبیره) و میلاد فخرالدینی.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی (۷۲- وحدت هنانوف)، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۵- سیامک نعمتی)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی (۸۶- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۷- محمد عمری) و یورگن لوکادیا (۷۲- حامد پاکدل).
داور: امیر عرب براقی
 
نیمه اول
 
دقیقه ۸: پاس امید عالیشاه در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید اما ضربه او به تور کنار دروازه خورد.
 
دقیقه ۹: سانتر خطرناک سعید صادقی از روی سر امید عالیشاه رد شد و با دخالت مدافع آلومینیوم در حالی که می‌رفت وارد دروازه شود به دروازه بان رسید.
 
دقیقه ۱۷: ضربه کرنر پرسپولیس با تراکم خط دفاعی آلومینیوم به پشت محوطه جریمه رسید و سانتر برگشتی سعید صادقی بدون دخالت بازیکنان به اوت رفت.
 
دقیقه ۲۰: پاس اشتباه فرشاد فرجی میلاد فرخ الدینی را در موقعیت گل قرار داد که پاس فخرالدینی به مهاجم آلومینیوم با دخالت مدافعان پرسپولیس بریده شد.
 
دقیقه ۲۷: شوت سرکش زاپاتا مهاجم آلومینیوم از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
 
دقیقه ۳۸: شوت قاعد رحمتی از پشت محوطه جریمه به بیرانوند رسید.
 
دقیقه ۴۰: ضربه مهدی ترابی از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.
 
دقیقه ۴۱: پاس توی عمق مهدی ترابی میلاد سرلک را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با ضربه ای زیبا توپ را از بالای سر دروازه بان به اولین گل بازی تبدیل کرد.
نیمه دوم
 
دقیقه ۴۹: ضربه کرنر آلومینیوم از روی سر مدافعان دو تیم رد شد و درنهایت به بیرون رفت.
 
دقیقه ۵۶: شوت سنگین یوئل مهاجم آلومینیوم با واکنش بیرانوند مهار شد.
 
دقیقه ۶۴: حرکت جبیره در محوطه جریمه پرسپولیس پنالتی تشخیص داده نشد و این بازیکن بخاطر فریب داور کارت زرد گرفت.
 
دقیقه ۶۵: سیامک نعمتی بجای دانیال اسماعیلی فر که بنظر میرسید دچار مصدومیت شده بود وارد زمین شد.
 
دقیقه ۷۰: دو تعویض همزمان برای پرسپولیس انجام شد که هنانوف بجای فرجی به زمبن مسابقه رفت و حامد پاکدل در خط حمله جانشین لوکادیا شد.
 
دقیقه ۷۴: شوت از راه دور زاپاتا از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
 
دقیقه۷۷: حامد پاکدل با پاس ترابی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که با بی‌دقتی مهاجم تازه وارد سرخ‌ها شوت این بازیکن به اوت رفت.
 
دقیقه ۸۶: دو تعویض همزمان پرسپولیس که محمد عمری بجای امید عالیشاه به زمین مسابقه رفت و سینا اسدبیگی جانشین سروش رفیعی شد.
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار