واکنش بایرنی‌ها به قرار گرفتن در گروه مرگ لیگ قهرمانان

مدیر ورزشی و سرمربی بایرن مونیخ به حضور این تیم در گروه مرگ لیگ قهرمانان واکنش نشان دادند

واکنش بایرنی‌ها به قرار گرفتن در گروه مرگ لیگ قهرمانان

به گزارش زنهار و به نقل از بیلد، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن در مورد چالش های پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنانش هشدار داد.

 

بایرن در لیگ قهرمانان با بارسلونا که روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارد و اینتر هم‌گروه شده است. از سوی دیگر ویکتوریا پلژن قهرمان فصل قبل لیگ فوتبال جمهوری چک نیز در این گروه است. صالح حمیدزیچ گفت: باید مراقب باشیم، با بارسلونا و اینتر، دو تیم واقعا قوی بازی داریم. البته ما در مقابل پلژن نیز باید مراقب باشیم. این گروه آسان نیست. بازیکنان ما باید تمام تلاش خود را برای صعود از این گروه به کار گیرند.

 

فصل گذشته، بایرن در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ویارئال از دور رقابت ها حذف شد که یکی از شوک های آن فصل بود.

 

صالح حمیدزیچ با نگاهی به مدعیان احتمالی قهرمانی در این فصل ادامه داد: ما از شکست فصل گذشته مقابل ویارئال درس گرفتیم. رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، منچسترسیتی، بارسلونا، لیورپول، چلسی و پاریس مدعی های قهرمانی هستند. البته ما هم. خوشحال می شوم اگر تیمهای آلمانی صعود کنند. پیشرفت بوندسلیگا برای فوتبال آلمان خوب است.

 

یولین ناگلزمن سرمربی جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ نیز گفت: فقط فوتبال چنین داستان هایی مانند تقابل ما با لواندوفسکی را می تواند بنویسد. ما قبل از قرعه‌کشی در دفتر کاری خودمان درباره تقابل احتمالی با لواندوفسکی شوخی کردیم و بعد دیدیم این اتفاق رخ داد و ما با بارسلونا همگروه شدیم. این بازی قطعا بازی هیجان انگیزی خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار