واکنش ساپینتو به جنجال انزلی؛ من را تحریک نکنید/ آدم مذهبی هستم و دنبال جادو نمی‌روم

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می‌گوید تیمش کار ساده‌ای برابر مس کرمان ندارد.

واکنش ساپینتو به جنجال انزلی؛ من را تحریک نکنید/ آدم مذهبی هستم و دنبال جادو نمی‌روم

به گزارش زنهار؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل مس کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: مس کرمان تیمی است که در هفته گذشته گل‌های زیادی زد و باعث شگفتی شد. این تیم به تازگی به لیگ برتر آمده است و نشان داده است که تیم خوبی است. مس کرمان از نظر امتیاز با ما برابر است. ما در لیگ برتر تیم ضعیفی نداریم.

 

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شناخت کامل از استقلال خواهید رسید، گفت: نمی‌شود شناخت ۱۰۰ درصدی ایجاد شود. من ایده‌های زیادی در فاز حمله و دفاع دارم. زمان می‌خواهد تا چیزهایی که می‌خواهم عملی شود. از رفتار بازیکنانم فعلا راضی هستم و مسائلی که مد نظرم است، در میدان پیاده می‌شود. بازی فقط بحث تهاجمی نیست. در بازی مقابل سپاهان و ملوان، حریف منتظر تک فرصت‌های گلزنی است. مس کرمان تیمی است که می‌خواهد از استقلال امتیاز بگیرد و منتظر اشتباهات کوچک هستند تا به گل برسند. اگر بخواهیم با یک بازی مثبت پیش برویم و مثبت کار کنیم، می‌توانیم ریسک کنیم. ما تیمی نخواهیم بود که منتظر حریف باشیم. باید حریف خود را کنترل کنیم و برای اینکه اینطور بازی کنیم، باید از نظر فیزیکی و ذهنی آماده باشیم.

 

سرمربی استقلال درباره مسائلی در خصوص جادوگری در فوتبال گفت: دوست ندارم به این مسائل اعتقاد داشته باشم. یک نفر در فوتبال به من گفت امکان هر چیزی وجود دارد. برخی مربیان را می‌شناسم که خرافاتی هستند. من مذهبی هستم ولی این مسائل را دخیل نمی‌کنم.

 

ساپینتو در خصوص کسب عنوان‌های قهرمانی برای استقلال گفت: این چیزی است که آرزوی من است و سعی و تلاش خود را می‌کنیم. تنها ما نیستیم و ۳ تیم دیگری هم هستند که این آرزو را دارند. تمرکز ما روی بازی‌های بعدی است.

 

او درباره ترکیب دفاعی تیمش گفت: من نمی‌خواهم درباره استراتژی تیم صحبت کنم. ما برای هر بازی استراتژی متفاوت داریم. فردا خواهید دید که چه برنامه‌ای داریم.

 

سرمربی استقلال درباره حضور هواداران در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: منتظر هستم که این فضای عالی را با خانواده خودم و طرفداران تجربه کنم. امیدوارم هیجان را تا آخرین لحظه در بازی ببینم. فردا همه باهم می‌جنگیم. ۹۰ دقیقه می‌جنگیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

 

ساپینتو درباره رفتارهایی که در کنار خط در ۲ بازی اخیر استقلال داشته است، گفت: من یک فرد عاطفی هستم اما در آخرین بازی، یک بخش‌هایی از بازی ناامیدکننده بود. ما خوش‌شانس نبودیم و گل خوردیم. تصمیم‌های غلط داوری هم در بازی با ملوان تاثیرگذار بود. در بازی با سپاهان هم یک پنالتی برای ما نگرفتند. این چیزها دست به دست هم داد که واکنش‌های من را در پی داشته باشد. در آخرین بازی هم گل پیمان بابایی درست بود. بعضی وقت‌ها این چیزها باعث واکنش آدم می‌شود. من می‌خواهم کسی به کس دیگر بی‌احترامی نکند. در بازی با ملوان از گروه پزشکی تحریک شدم. آن‌ها برای حمایت از تیم‌شان نیامدند و باید کار خودشان را انجام دهند. این تحریک خیلی بزرگی بود. ببخشید که من عالی نیستم. من به عنوان مربی باید رفتار خوبی داشته باشم اما من را تحریک نکنید. این یک بازی عاطفی است.

 

سرمربی استقلال افزود: امیدوارم داوران با ما ناعادلانه برخورد نکنند. شاید برخی اوقات موافق تصمیم داور نبودم. من آخر بازی با داور صحبت کردم و مودبانه برخورد کردم. شاید ۲ نفر عقیده مختلف داشته باشند و باید صحبت کنیم تا وضعیت مشخص شود. ما در هر بازی ۳ تیم داریم و هر تیم می‌خواهد بهترین خود را نشان دهد. باید یک نتیجه عادلانه رقم بخورد. وقتی می‌بینم که آن‌ها عملکرد خوبی دارند، انتظار دارم که این فرصت را بدهند که با داوران صحبت کنم. من با داوران مشکلی ندارم. شاید با برخی تصمیم‌های آن‌ها مشکل داشته باشم. امیدوارم آن‌ها از کارت ‌های خود استفاده نکنند. برخی اخبار هم نادرست منتشر شده است و این مساله شکل کمدی دارد و من ترسی از این مسائل ندارم. پلیس یک حرفی زد که نادرست بوده است و این مساله به یک کنفرانس خبری در پرتغال مربوط می‌شود. من می‌خواهم درباره زنان ایرانی صحبت کنم. این خبر خیلی خوبی است. استادیوم بدون حضور بانوان فضای خوبی ندارد. بهترین تصمیم در این رابطه گرفته شده است. به بانوان طرفدار استقلال تبریک می‌گویم و این برای من افتخار است که اولین تجربه خود را با بانوان در استادیوم آزادی داشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار