خط و نشان هیئت رئیسه برای تاج/ قاطعانه عرض می‌کنیم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است!

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای به حرف‌های تازه مهدی تاج درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

خط و نشان هیئت رئیسه برای تاج/ قاطعانه عرض می‌کنیم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است!

به گزارش زنهار؛ مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی گفت در صورتی که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در ۸ شهریور رای بیاورد کارلوس کی روش را به تیم ملی برخواهد گرداند! اما به نظر می‌رسد در صورت این اتفاق باز هم مهدی تاج قادر به بازگرداندن کارلوس کی روش به تیم ملی و برکناری اسکوچیچ نخواهد شد.

 

بر اساس آیین نامه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری در فوتبال اعضای هیات رییسه هستند که ۹ نفرند که رییس فدراسیون فوتبال هم یکی از آنهاست و هر یک از آنها تنها یک حق رای دارند.

 

پیش تر اعضای هیات رییسه تصمیم گیری در مورد تیم ملی را به مهدی تاج تفویض اختیار کرده بودند و مهدی تاج بر همین اساس شخصا با مارک ویلموتس قرارداد بست اما این بار اعضای هیات رییسه قصد واگذاری اختیار خود به رییس فدراسیون فوتبال را ندارند و حتی اصولی یکی از اعضای هیات رییسه پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این موضوع را یادآور شد تا در انتخابات آتی هر کس بر صندلی ریاست نشست متوجه باشد که در تصمیم گیری برای مسایل کلان فوتبال تنها یک حق رای دارد.

اصولی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی خطاب به مهدی تاج گفت: «به مهدی تاج قاطعانه عرض می‌کنم که طبق اساسنامه معرفی سرمربیان تیم‌های ملی به پیشنهاد رئیس فدراسیون و تصویب هیئت رئیسه است. این هیئت رئیسه به هر حال قاطعیت استقلال و قاطعیت رای خودش را در مقاطع مختلف نشان داده است. اکثریت اعضای این هیئت رئیسه به این تصمیم (ادامه کار اسکوچیچ) رسیده‌اند و بر مبنای همین تصمیم آقای اسکوچیچ قطعا سرمربی تیم ملی ما خواهند بود. هر صحبتی که بخواهد تمرکز تیم را برهم بزند و دلسردی ایجاد کند به نظرم در راستای منافع فوتبال و تیم ملی نیست و اصلا فرصت این کار را نداریم. فقط باید به روحیه بالای تیم ملی و به همدلی و انسنجام بین بازیکنان و کادر تیم ملی توجه کنیم. بر همین مبنا قاطع و بدون تردید جلو می‌رویم و آقای اسکوچیچ قطعا در جام جهانی کادر فنی تیم ملی خواهد بود و با همین سرمربی در جام جهانی شرکت خواهیم کرد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار