ستاره قرمزها چرا حال گل محمدی را گرفت؟

چند روز قبل بود که خبر درخواست مهرداد محمدی برای جدایی از العربی منتشر شد.

ستاره قرمزها چرا حال گل محمدی را گرفت؟

به گزارش زنهار،  خبری که خیلی زود توسط مهرداد محمدی تکذیب شد اما حالا از قطر خبر می‌رسد مهاجم ایرانی علاقه‌مند است تا فوتبال خود را در تیم جدیدی دنبال کند.

 مشخص نیست محمدی که این فصل یک گل زده و یک پاس گل داده، چرا قصد جدایی از العربی را دارد. با این حال شایعه‌ها می‌گویند او بعد از جذب عمر السوما، مهاجم سوری توسط باشگاه العربی از این اتفاق ناراحت است و به همین خاطر می‌خواهد فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه بدهد.

در شرایطی که صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت مهاجم ایرانی العربی به لیگ ایران و حضور در پرسپولیس یا گل‌گهر شنیده می‌شد، او قرارداد خود را تا لحظه آخر فسخ نکرد تا انتقالش به لیگ برتر منتفی شود. محمدی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته، در شرایطی که چندی پیش نیز بحث‌هایی درباره بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران شکل گرفته بود و او در گفت‌وگویی آن را رد کرد، اکنون برای ادامه دوران فوتبالی‌اش در لیگ ستارگان قطر، تصمیم جدیدی اتخاذ کرده و قصد دارد راهی تیم السیلیه شود.

السیلیه پیش از این رامین رضاییان و کریم انصاری‌فرد را در اختیار داشت و در تازه‌ترین اقدام نقل و انتقالاتی‌اش برای جذب بازیکن ایرانی به سراغ مهرداد محمدی رفته است.

محمدی دوست دارد در سال جام جهانی همچنان در قطر بماند و بازی در لیگ ستارگان را تجربه کند.

به همین دلیل او به پیشنهادهای ایرانی خود پاسخ منفی داد تا در لیگ قطر بماند. محمدی سابقه بازی برای راه‌آهن، سپاهان و دپورتیوو آوس را در کارنامه دارد و برای سومین فصل است که پیراهن العربی را پوشیده. او امیدوار است با درخشش در ترکیب تیم جدید خود بتواند نظر دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کند و بتواند یکی از مدعیان حضور در لیست جام جهانی باشد. اتفاقی که وقوع آن کمی دور از دسترس است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار