نتیجه بازی پرسپولیس - ذوب آهن عوض شد!/ باخت عجیب قرمزها

بازیکن سابق ذوب‌آهن مدعی است پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه به دلیل شکایت او بسته بوده و ثبت قرارداد بازیکنان جدید غیرقانونی بوده است.

نتیجه بازی پرسپولیس - ذوب آهن عوض شد!/ باخت عجیب قرمزها

به گزارش زنهار، محمدباقر صادقی دروازه بان سابق تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکایت از این باشگاه بابت دریافت مطالبات خود، در آذر ماه سال گذشته با حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه اصفهانی را به پرداخت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان محکوم کرد.

این بازیکن اکنون با گذشت حدود هشت ماه از رأی صادره از سوی کمیته وضعیت، مدعی شده است پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه ذوب آهن به دلیل شکایت او بسته بوده و ثبت قراردادهای این باشگاه در فصل جاری غیرقانونی است و به همین دلیل نیز نتیجه دیدارهای این تیم مقابل پرسپولیس - تراکتور در هفته های اول و دوم لیگ برتر می تواند به نفع رقبا تغییر یابد.

در همین زمینه پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می دهد باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از صدور رأی کمیته وضعیت، در مدت قانونی اعتراض خود به این رأی ثبت کرده و به همین دلیل پرونده شکایت صادقی از باشگاه اصفهانی در کمیته استیناف باز است و هنوز رأی نهایی در این پرونده صادر نشده است.

کمیته وضعیت نیز به همین دلیل اجازه ثبت قرارداد بازیکنان ذوب آهن را صادر کرده است و تا زمان صدور رأی قطعی از سوی کمیته استیناف، این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان خود ندارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار