حضور ۲۰۰۰ هوادار زن در بازی استقلال - سپاهان

امروز یکی از رسانه‌ها در خبری اختصاصی عنوان کرد که در بازی استقلال مقابل سپاهان هواداران خانم می‌توانند به ورزشگاه بروند.

حضور ۲۰۰۰ هوادار زن در بازی استقلال - سپاهان

به گزارش زنهار، اگر چه صبح امروز اخباری مبنی بر حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال منتشر شد اما این خبر تکذیب شد و این طور که از شواهد پیدا است حداقل در بازی اول خبری از حضور زنان در ورزشگاه نیست.

دو روز پیش بود که شنیده شد فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده، زنان ایرانی باید حق حضور در ورزشگاه را برای تماشای بازی‌های لیگ داشته باشند با این حال روز گذشته سهیل مهدی این خبر را تکذیب و اعلام کرد: هنوز نامه ای از سوی فیفا در این رابطه به ما نرسیده است.

پس از صحبت‌های سهیل مهدی، امروز یکی از رسانه‌ها در خبری اختصاصی عنوان کرد که در بازی استقلال مقابل سپاهان هواداران خانم می‌توانند به ورزشگاه بروند و جایگاه ویژه ای برای آن‌ها در آزادی در نظر گرفته شده که ۲ هزار هوادار خانم در آزادی می‌توانند بازی استقلال و سپاهان را از نزدیک تماشا کنند.

با همه این‌ها پیگیری‌های خبرنگار خبر ورزشی از شورای تامین نشان داد که فعلا هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده و حضور بانوان در بازی استقلال و سپاهان در حال حاضر تنها در حد شایعه است.

به هر حال از فصل گذشته ورود خبرنگاران خانم به ورزشگاه مجاز شد که پیش بینی می‌شود پس از این اتفاق و با توجه به پیگیری‌های فیفا بالاخره شاهد حضور هواداران خانم هم در ورزشگاه‌ها باشیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار