افشای کتک کاری ساپینتو در ترکیه / سرمربی استقلال خودش را نشان داد

اتفاقاتی در ترکیه رخ داد که مربیان باشگاه استقلال دوست نداشتند در تهران رسانه‌ای شود و تا زمان پایان اردو هم هیچ خبری از آن به بیرون درز پیدا نکرد.

افشای کتک کاری ساپینتو در ترکیه / سرمربی استقلال خودش را نشان داد

به گزارش زنهار، اردوی ترکیه برای استقلال به پایان رسید و این تیم از عصر دیروز آخرین مرحله تمرینات خود برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر را در تهران آغاز کرد ولی به نظر می‌رسد حاشیه‌های مرتبط با این اردو هنوز به پایان نرسیده باشد. این‌طورکه پیداست اتفاقاتی آنجا رخ داد که مربیان باشگاه استقلال دوست نداشتند در تهران رسانه‌ای شود و تا زمان پایان اردو هم هیچ خبری از آن به بیرون درز پیدا نکرد ولی حالا کم‌کم تبعات برخی ماجراها در حال آشکار شدن است.

اعتراض به داوران

یکی از مواردی که کادر فنی استقلالی‌ها خیلی تأکید داشتند خبرش به گوش رسانه‌ها نرسد و تا پایان اردو هم در این کار موفق بودند، نحوه رفتار سرمربی این تیم هنگام برگزاری مسابقات دوستانه کنار زمین بود. ریکاردو ساپینتو ظاهراً چند بار از کوره دررفت و نسبت به تصمیمات تیم داوری واکنش نشان داد. از قرار معلوم در دو مورد واکنش‌های بسیار تند بود و حتی تهدید به اخراج از کنار زمین هم شد!

سابقه قبلی

سرمربی استقلال در اعتراض به داوران سابقه قبلی هم دارد و پس از اینکه به عنوان جانشین فرهاد مجیدی انتخاب شد فیلم‌های کوتاهی از اعتراضات شدید و عجیب او نسبت به عملکرد داور وسط و کمک‌داوران در فضای مجازی منتشر شد. حرکاتی که بدون شک اگر در خلال برگزاری رقابت‌های لیگ برتر آنها را تکرار کند، حداقل به مدت یک هفته بابت هر کدام از این حرکات سوژه رسانه‌های کشورمان خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار