گزینه مورد علاقه یحیی توافقش بهم خورد!/ عکس العمل باورنکردنی

مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.

گزینه مورد علاقه یحیی توافقش بهم خورد!/ عکس العمل باورنکردنی

به گزارش زنهار، بحث جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیسی‌ها به یک معضل جدی تبدیل شده است. موضوعی که باعث دلخوری یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه نیز شده است، اما همچنان خبری از مهاجم خارجی برای سرخپوشان نیست و شنیده می‌شود مذاکرات و تلاش‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

پرسپولیسی‌ها در آخرین گزینه خود، طی روزهای گذشته مذاکراتی را «آلف مانگا» مهاجم برزیلی انجام داده و حتی به توافق اولیه برای عقد قرارداد سه ساله دست یافته بودند، اما شنیده می‌شود مدیر برنامه‌های این بازیکن رقم پیشنهادی خود را در مذاکرات بعد حدود دو برابر افزایش داده و همین موضوع باعث به‌هم خوردن توافق طرفین شده است.

باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد رقم 450 هزار دلاری برای رضایت‌نامه و مبلغ قرارداد داده بود که ابتدا با موافقت طرف برزیلی مواجه شده است، اما در ادامه مدیر برنامه‌های مانگا خواستار دریافت مبلغی حدود یک میلیون دلار شده بود.

مانگا و مدیر برنامه‌هایش در مذاکره با باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند این بازیکن از لیگ‌های فرانسه و انگلیس پیشنهاد دارد، اما در صورت پرداخت حدود یک میلیون دلار می‌تواند به پرسپولیس بپیوندند که این موضوع با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار