دعوای درویش و گل محمدی بمب پرسپولیس را خنثی کرد!

ماجرای خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است و باید دید سرخ ها چه زمانی آخرین خرید خود را نهایی می کنند.

دعوای درویش و گل محمدی بمب پرسپولیس را خنثی کرد!

به گزارش زنهار، مهدی عبدی و حامد پاکدل آمار بدی در گلزنی ندارند اما پرسپولیس در کنار آنها مهاجمی با خصوصیات شهریار مغانلو می‌خواهد. گادوین منشا که کوچک‌ترین شباهتی نداشت، اما شیخ دیاباته می‌توانست گزینه خوبی باشد.

یحیی گل‌محمدی در اعتراض به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته: «گادوین منشا را مفت از دست دادیم.» اشاره او به تلاش باشگاه برای جذب آقای گل فصل گذشته لیگ برتر است که البته به جایی نرسید و منشا در مس رفسنجان باقی ماند. حالا یحیی که آشکارا با مدیریت زاویه پیدا کرده، از کف رفتن شانس همکاری با منشا را یک نمره منفی در کارنامه درویش و شرکا به شمار می‌آورد. از سوی دیگر اما در این مدت بارها زمزمه‌هایی در مورد توافق نهایی پرسپولیسی‌ها با شیخ دیاباته، مهاجم پیشین استقلال و الغرافه منتشر شده؛ توافقی که گویا یحیی گل‌محمدی در چندین مرحله آن را رد کرده است. حتی عده‌ای عقیده دارند کار کادرفنی و مدیریتی باشگاه در زمینه جذب مهاجم به نوعی به لج و لجبازی کشیده است؛ این یعنی همانطور که باشگاه نتوانست منشا را بگیرد، یحیی هم دیاباته را رد کرد!

نمی‌دانیم چنین تفسیری درست است یا نه، اما شاید مقایسه عملکرد فصول اخیر این دو مهاجم گویا باشد و نشان بدهد کدام‌یک از آنها حداقل روی کاغذ می‌توانست خرید جذاب‌تری برای پرسپولیس باشد. گادوین منشا فصل گذشته طی ۲۷ بازی ۱۴ گل برای مس زد که البته نیمی از آنها از روی نقطه پنالتی بود. شیخ دیاباته اما در همین بازه زمانی در لیگ ستارگان قطر طی ۱۶ بازی ۱۱ گل برای الغرافه به ثمر رساند. به‌عبارت دیگر میانگین گلزنی منشا ۰.۵۱ صدم بوده درحالی‌که دیاباته میانگین ۰.۶۸ گل در هر بازی را به ثبت رسانده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار