رونمایی گل محمدی از دو فوق ستاره در پرسپولیس

بعد از ناکامی باشگاه پرسپولیس در جذب کاسیانو، یحیی گل محمدی نام دو بازیکن دیگر را به باشگاه ارائه کرد تا مقدمات جذب آن‌ها فراهم شود.

رونمایی گل محمدی از دو فوق ستاره در پرسپولیس

به گزارش زنهار،  بعد از ناکامی باشگاه پرسپولیس در جذب کاسیانو، یحیی گل محمدی نام دو بازیکن دیگر را به باشگاه ارائه کرد تا مقدمات جذب آن‌ها فراهم شود. یکی از این مهاجمان دارای مدیر برنامه ایرانی بوده و حتی سر مبلغ قرارداد و صدور رضایتنامه هم توافقات اولیه شد، اما همچنان باشگاه پرسپولیس در مورد روند مذاکرات سکوت کرده است.

با توجه به طول کشیدن مذاکرات این باشگاه با کاسیانوی ۳۳ ساله و دخالت چندین ایجنت در روند این مذاکرات مسئولان پرسپولیس ترجیح داده اند برای جذب مهاجم خارجی تا زمانی که روند مذاکرات قطعی نشده اطلاع رسانی نداشته باشند، اما این سکوت باشگاه به نوعی جای نگرانی هم دارد که آیا روند جذب بازیکن خارجی در مسیر نهایی شدن هست یا خیر.

از باشگاه پرسپولیس این طور خبر می‌رسد که باشگاه در حال رایزنی برای جذب دو بازیکن است و شاید تا پایان این هفته آن‌ها خبر خوشی به هواداران و گل محمدی بدهند.

هر چند که از ۲۱ مرداد لیگ شورع می‌شود و هنوز سرخپوشان مهاجم جذب نکرده و تا حضور نفر یا نفرات جدید در تمرینات این تیم زمان از دست شاگردان یحیی گل محمدی می‌رود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار