ساپینتو با خرید این بازیکن پرسپولیسی ها را آتش زد!

به نظر می رسد که پرسپولیسی ها پس از ناکامی در جذب مهاجم خارجی در حسرت از دست دادن پیمان بابایی خرید جدید استقلال به سر می برند.

ساپینتو با خرید این بازیکن پرسپولیسی ها را آتش زد!

به گزارش زنهار، مهاجم برزیلی ویزلا آن قدر تعلل کرد و درخواست های عجیب و غریبی داشت که باشگاه پرسپولیس قید خرید او را بزند. از طرفی شیخ دیاباته به یحیی گل محمدی معرفی شده است که سرمربی پرسپولیس خیلی نظری روی او نداشته است.

در چنین شرایطی شنیدیم پرسپولیسی‌ها از بابت نخریدن پیمان بابایی حسابی پشیمان شده اند.مهاجمی که یکی، دوسالی در لیست یحیی گل محمدی بود اما به دلیل داشتن قرارداد با تراکتور تبریز نمی توانست پرسپولیسی شود.امسال پیمان بابایی قراردادش با تیم تبریزی به پایان رسید و بازیکن آزاد شد. در چنین شرایطی او می توانست به راحتی سرخپوش شود اما به خاطر اتفاقات بازی برگشت در تبریز و درگیری با امید عالیشاه، یحیی گل محمدی قید این مهاجم را زد. بابایی هم که دید تماسی از باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد ندارد راهی استقلال شد و این روزها با پیراهن شماره 7 آبی ها تمرین می کند.

  شاید اگر یحیی گل محمدی می دانست پروسه خرید مهاجم این قدر طولانی و خسته کننده می شود هرگز قید پیمان بابایی مهاجم مورد علاقه اش را به دلیل یک درگیری ساده در بازی رسمی پرسپولیس و تراکتور نمی زد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار