رامین رضائیان بخاطر پرسپولیس در سپاهان آشوب بپا کرد!

رامین که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت، به تازگی تغییراتی در بخش بیوی صفحه اینستاگرامش ایجاد کرده که مهمترین آن قرار دادن یک قلب قرمز در صفحه‌اش است تا نشان دهد که او علیرغم جدایی اجباری از پرسپولیس و پیوستن به سپاهان، کماکان طرفدار تیم سابقش است.

رامین رضائیان بخاطر پرسپولیس در سپاهان آشوب بپا کرد!

به گزارش زنهار، سپاهان در شروع فصل نقل و انتقالات، مدافع راست ثابتش را از دست داد و دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست. اما اصفهانی‌ها برای پر کردن جای خالی این بازیکن، به سراغ ستاره‌ای از پرسپولیس رفتند و رامین رضاییان را به خدمت گرفتند تا عملا جای دو مدافع راست در این دو باشگاه عوض شده باشد.رامین که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت، به تازگی تغییراتی در بخش بیوی صفحه اینستاگرامش ایجاد کرده که مهمترین آن قرار دادن یک قلب قرمز در صفحه‌اش است تا نشان دهد که او علیرغم جدایی اجباری از پرسپولیس و پیوستن به سپاهان، کماکان طرفدار تیم سابقش است.

هر چند رضاییان از قلب زرد هم در صفحه اینستاگرامش استفاده کرده، اما برخی هواداران سپاهان نتوانسته‌اند وجود قلب قرمز در صفحه خرید جدیدشان را بپذیرند و به همین دلیل در فضای مجازی، شاهد انتقاد برخی از طرفداران سپاهان از رضاییان بودیم.

اما تعداد دیگری از هواداران سپاهان نظر متفاوتی نسبت به ماجرای قلب قرمز داشته و می‌گویند اگر رامین برای تیم جدیدش کم کاری نکند، قلب قرمز مشکلی نیست و مهم تعهد این بازیکن به تیم جدیدش است.

رامین رضاییان تا چند روز پیش منتظر پرسپولیس و پیشنهاد تمدید قرارداد از طرف این تیم بود، ولی این اتفاق رخ نداد و رامین سپاهانی شد. رضاییان درحالی به سپاهان پیوست که چندی قبل اعلام کرد در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. موضوعی که بعد از پیوستنش به سپاهان سوژه انتقاد تند هواداران پرسپولیس از او شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار