فوری: وریا غفوری به دعوت مجیدی به الاتحاد کلبا می پیوندد

روز شنبه خبری در رابطه با اضافه شدن یک ایرانی دیگر به کادرفنی الاتحاد کلبا توجه طرفداران استقلال را به خود جلب کرد.

فوری: وریا غفوری به دعوت مجیدی به الاتحاد کلبا می پیوندد

به گزارش زنهار، آنالیزور فصل پیش تیم استقلال که از زمان آندره‌آ استراماچونی با این تیم همکاری می کرد به درخواست فرهاد مجیدی به جمع دیگر مربیان ایرانی حاضر در کادر فنی تیم اتحاد کلبا اضافه شد.

امیر مرتضوی آنالیزور فصل پیش استقلال چهارمین ایرانی حاضر در کادر فنی این تیم به شمار می‌رود. تیمی که سالها پیش جلال طالبی و زنده یاد منصور پورحیدری نیز هدایت آن را برعهده داشته اند. اما اخبار رسیده از امارات حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد که تیم کلبا یک ایرانی با تجربه را نیز به خدمت بگیرد.

پیرو اتفاقات اخیر مبنی بر بیرون ماندن وریا غفوری از کادر تیم های باشگاهی حاضر در لیگ بیست و دوم یکی از منابع خبری در رسانه‌های ورزشی امارات اعلام کرد فرهاد مجیدی به استخدام کاپیتان با تجربه فصل گذشته استقلال فکر می‌کند.

وریا غفوری که طی ۶ سال گذشته در تیم استقلال توپ زده در سه فصل پس از خروج شفر، استراماچونی و محمود فکری تحت نظر فرهاد مجیدی نماینده رسمی او بین بازیکنان درون تیم بود. وریا غفوری فصل گذشته نیز در شرایطی که فرهاد مجیدی از ابتدا هدایت استقلال را بر عهده داشت عضو تیم استقلال بود و مجیدی بارها در مصاحبه هایش اعلام کرد که تمام تلاشش را می کند تا در پایان فصل کاپ قهرمانی روی دستان وریا غفوری جای بگیرد.

حالا و در شرایطی که تیم پایین جدولی کلبا نیاز به بازیکنان باتجربه دارد تا خودش را به رده های بالای جدول نزدیگ کند گفته می‌شود فرهاد مجیدی در نظر دارد در صورت تمایل کاپیتان فصل گذشته استقلال او را به جمع بازیکنان تیمش بیاورد. او حتی این اطمینان را به مدیران باشگاه اش داده که وریا غفوری می‌تواند کمک زیادی در لیگ پیش روی امارات به تیم فرهاد مجیدی بکند.

ناگفته نماند؛ پس از جدایی وریا غفوری از استقلال گفته می‌شد باشگاه فولاد در صدد به خدمت گیری این بازیکن است اما ظاهراً اتفاقاتی رخ داده که مانع از انتقال این بازیکن به فولاد شده است. تیم اتحاد کلبا از حدود دو هفته پیش تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده و وریا غفوری نیز از حدود سه هفته پیش به صورت اختصاصی تمرینات بدنی اش را انجام میدهد.

در صورت تحقق پیدا کردن این انتقال، وریا غفوری برای چندمین بار در طول یک سال اخیر با حمایت فرهاد مجیدی مواجه خواهد شد. سرمربی فصل گذشته استقلال پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش به تلویزیون دعوت شد اما در واکنش به حذف تصویر کاپیتان تیم استقلال در تلویزیون، حاضر به شرکت در برنامه زنده نشد تا حمایتش را از این طریق از وریا غفوری اعلام کرده باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار