افشاگری درباره زیرآب زنی اسکوچیچ توسط بازیکنان تیم ملی

سخنگوی دولت دیدار برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال با معاون اول رئیس جمهور را تکذیب کرد.

 افشاگری درباره زیرآب زنی اسکوچیچ توسط بازیکنان تیم ملی

به گزارش زنهار،  علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری با اهالی رسانه در رابطه با نظر دولت در مورد تغییر سرمربی تیم ملی، گفت: موفقیت تیم ملی کشور یک خواسته همگانی در کشور است و پیروزی تیم ملی افتخار ملی برای همه ما است. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی موضوع، درخواست هایی برای حل برخی مسائل داشت و صرفاً در جهت پشتیبانی از برخی تصمیمات، دولت اعلام آمادگی کرد که جلساتی میان فدراسیون و وزارت ورزش هم برگزار شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت برای بعضی مسائل و تصمیم گیری ها کمک کرد، اما دولت تاکید دارد در هیچ مرحله ای دخالت نخواهد داشت.

بهادری جهرمی درباره دیدار برخی بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور، اظهار داشت: خیر هیچ دیداری با معاون اول صورت نگرفته است، اما ملاقات هایی با مقام های دولت از جمله با بنده، وزیر صمت و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور وزیر ورزش صورت گرفته است آن هم در جهت حمایت از تیم ملی بوده است.

وی تاکید کرد: دولت در حوزه فنی و تخصصی فوتبال به هیچ وجه دخالت نخواهد کرد، اما آمادگی کنم به تصمیمات فنی را دارد. دولت با جدیت مدافع عملکرد تیم خواهد بود. دولت یعنی وزارت ورزش با تیم مربوط و مسئولان جلساتی به منظور حمایت های مالی و دیپلماتیک داشته است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار