دستور فوری گل محمدی برای قرارداد با این بازیکن

یکی از پست هایی که پرسپولیس هنوز نیاز به بازیکن دارد، هافبک دفاعی است

دستور فوری گل محمدی برای قرارداد با این بازیکن

به گزارش زنهار، رضا اسدی با کلی سر و صدا در تابستان گذشته به پرسپولیس آمد ولی آنطور که باید و شاید نتوانست هواداران و کادرفنی این تیم را راضی کند. در پایان لیگ بیست و یکم قرارداد اسدی با پرسپولیس به پایان رسید و این بازیکن در حال حاضر آزاد است.

پرسپولیس در پست اسدی با سرلک تمدید کرد و کامیابی نیا را هم در اختیار دارد، با این حال این تیم بازهم نیاز به یک هافبک دفاعی در طول فصل خواهد داشت. گل محمدی برای این پست چند گزینه را در نظر گرفته بود ولی باشگاه پرسپولیس نتوانست هیچکدام از این نفرات مدنظر یحیی را به خدمت بگیرد.

از همین رو گل محمدی خواهان ماندن اسدی شده و به مدیران پرسپولیس هم اعلام کرد که شرایط را برای تمدید با اسدی فراهم کنند. مدیران پرسپولیس هم طی روزهای گذشته 3 جلسه با مدیربرنامه های اسدی برگزار کردند ولی هیچ توافقی حاصل نشد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اسدی را نسبت به فصل قبل کاهش دهد ولی اسدی و مدیربرنامه هایش زیر بار این موضوع نرفتند. با این حال قرار است دوباره نشستی بین طرفین گذاشته شود تا در صورت امکان توافق نهایی حاصل شود.

گفتنی است یحیی که مشغول آماده کردن تیمش برای فصل جدید است و می خواهد همه نفرات خودش را در اختیار داشته باشد، دوباره به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که هرطور شده قرارداد اسدی را تمدید کند چرا که به این بازیکن نیاز دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار