این بازیکن برای پرسپولیس دردسر شد

اسدی فصل گذشته یکی از گران‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران لقب گرفت و این خرید سرخ‌ها بازدهی مثبتی نداشت به همین دلیل مدیران پرسپولیس حاضر نیستند مبلغ قرارداد اسدی را زیاد بالا ببرند.

این بازیکن برای  پرسپولیس دردسر شد

به گزارش زنهار، رضا اسدی، هافبک دفاعی شماره ۸ سرخ‌ها که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود و توانست فصل را با ثبت ۴ گل به پایان برساند، در شرایطی که با دعوت یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود، در جلسه ابتدایی با مدیران این باشگاه به توافق برای تمدید دست نیافت. جلسه روز یکشنبه پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن در شرایطی به پایان رسید که طرفین به نتیجه مثبتی برای ادامه همکاری دست نیافتند و گفته می‌شد راه برای مذاکرات بعدی نیز با توجه به فاصله پیشنهادی طرفین بسته است.

پرسپولیس هم‌اکنون میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و این در حالی است که آن‌ها پیش از این با محمد شریفی نیز برای ادامه همکاری به توافق دست نیافته بودند و این بازیکن راهی نساجی مازندران شده بود.

رضا اسدی که از یک تیم صنعتی نیز پیشنهاد مالی مناسبی در اختیار دارد، احتمالا بعد از عدم‌توافق با پرسپولیس، راهی این تیم شود، ولی مسئله مهم این است که ماجرای ماندن اسدی در پرسپولیس هنوز منتفی نشده است. مدیران پرسپولیس در نشستی که با مدیر برنامه‌های اسدی داشتند، در مورد پیشنهاد ارائه‌شده طوری حرف زدند که ظاهرا با ناراحتی این بازیکن همراه شده است. اسدی فصل گذشته یکی از گران‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران لقب گرفت و این خرید سرخ‌ها بازدهی مثبتی نداشت به همین دلیل مدیران پرسپولیس حاضر نیستند مبلغ قرارداد اسدی را زیاد بالا ببرند. از طرفی یک تیم صنعتی به اسدی پیشنهاد مالی خوبی ارائه داده، ولی خود این بازیکن دوست دارد در پرسپولیس بماند. این در حالی است که یحیی گل‌محمدی باز هم به مدیران پرسپولیس تأکید کرده که اسدی را حفظ کنند. قرار است مسئولان پرسپولیس دوباره با شماره ۸ فصل گذشته مذاکره کنند و باید دید در نهایت تکلیف اسدی به کجا خواهد رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار