ستاره استقلال در لیست خروج قرار گرفت!

وضعیت مهاجم استقلال برای فصل آینده نامشخص است.

 ستاره استقلال در لیست خروج قرار گرفت!

به گزارش زنهار،  با وجود جذب سجاد شهباززاده  و تمدید قرارداد با آرمان رمضانی و همچنین احتمال خرید کاوه رضایی یا یک مهاجم خارجی، به نظر می‌رسد کار ارسلان مطهری برای حضور در ترکیب استقلال برای فصل آینده بسیار سخت باشد. این درشرایطی است که مطهری در فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و حالا گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد او به گوش می‌رسد.

البته گفتنی است که ارسلان مطهری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. همچنین درست است که مطهری به درب خروج باشگاه استقلال نزدیک است اما مدیران این باشگاه حاضر نیستند او را به همین راحتی از دست بدهند. در این باره شنیده می‌شود که باشگاه استقلال قصد دارد مطهری را با یکی از بازیکنان مدنظر ساپینتو معاوضه کند.

علاوه براین گفته می‌شود که ارسلان‌ مطهری از سه باشگاه‌ آلومینیوم‌ اراک، تراکتور و مس کرمان پیشنهاد رسمی دریافت‌ کرده‌ و حتی باشگاه سپاهان هم که بعد از جدایی سجاد شهباززاده یک جای خالی در خط حمله خود احساس می‌کند، برای جذب او اقدام کرده است. البته به نظر می‌رسد باشگاه استقلال تا روشن شدن تکلیف کاوه رضایی یا مهاجم خارجی فعلا اقدامی برای جدایی ارسلان مطهری انجام ندهد و در روزهای آینده باید دید چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار