تنش در نیمکت پرسپولیس/ گل‌محمدی تاوان سنگین می دهد

شایعه پیشنهاد جدید یحیی گل محمدی به یک سرمربی لیگ برتری دیروز خبرساز شد.

تنش در نیمکت پرسپولیس/ گل‌محمدی تاوان سنگین می دهد

به گزارش زنهار، کادرفنی پرسپولیس بعد از ناکامی‌های فصل گذشته شخم خورده و تغییرات زیادی داشته است. در این بین باشگاه مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز جدیدش را انتخاب کرده اما معمای دستیار اول همچنان پابرجاست. دیروز شایعه عجیبی منتشر شد در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی به مجتبی حسینی پیشنهاد داده بار دیگر به‌عنوان دستیار او در پرسپولیس مشغول به‌کار شود. این در حالی است که حسینی سال‌هاست در تیم‌های مختلف سرمربیگری می‌کند؛ از گل ریحان البرز تا مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن و حالا هم پیکان. فصل گذشته حسینی با خودروسازان روی پله نهم جدول قرار گرفت و عملکرد قابل دفاعی داشت. این در حالی است که شکست او برابر پرسپولیس حرف و حدیث‌های زشتی را به‌وجود آورد و باعث عصبانیت این مربی شد.

قبول این خبر که در چنین شرایطی یحیی به مجتبی حسینی پیشنهاد بازگشت به دستیاری داده باشد آسان نیست. ساعاتی بعد از انتشار این شایعه هم مدیران پیکان آن را تکذیب کردند. با این حال خود یحیی یک‌بار سرمربیگری را رها کرد و در پرسپولیس دستیار شد.

موضوع به لیگ دوازدهم مربوط می‌شود که این مربی هدایت صبای قم را رها کرد و در جمع سرخپوشان دستیار مانوئل ژوزه شد. جالب اینکه بعد از عزل ژوزه و سرمربی شدن یحیی، او وینگو بگوویچ را به‌عنوان یکی از دستیاران خودش به تهران فراخواند، آن هم درحالی‌که مرد کروات نیز سال‌ها هدایت تیم‌های مختلف را برعهده داشت و همان زمان سرمربی پاس همدان بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار