ناکامی گل محمدی در جذب لژیونر فوتبال ایران

حضور مهاجم هدف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ فوتبال مجارستان موجب شد تا سرخپوشان به دنبال گزینه دیگر برای تقویت خط حمله خود باشند.

ناکامی گل محمدی در جذب لژیونر فوتبال ایران

به گزارش زنهار، تقویت خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از اولویت های اصلی کادر فنی و مدیریتی باشگاه است. پرسپولیس در راستای این هدف چند بازیکن بزرگ فوتبال را مد نظر قرار داد که یکی از این بازیکنان شهاب زاهدی لژیونر جوان فوتبال ایران بود.

زاهدی فصل گذشته در تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین توپ می زد، اما به خاطر جنگ این کشور با روسیه و تعطیلی لیگ اوکراین وی به مجارستان رفت تا با تیم پوشکاش، فصل فوتبالی را به پایان برساند.

ادامه جنگ اوکراین و شرایط نامساعد این کشور برای برگزاری رقابت های فوتبال موجب شد تا پرسپولیس به دنبال استخدام شهاب زاهدی باشد. زاهدی نیز چندی پیش در پیامی اعلام کرده بود که برای استخدام مهاجم دست نگه دارید، چون به دنبال فسخ قرارداد با تیم اوکراینی و حضور در پرسپولیس است. این پیام هر چند با استقبال مسوولان سرخپوشان مواجه شد، اما اکنون خبر می رسد زاهدی برخلاف وعده خود با تیم مجارستانی برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

تمدید زاهدی با تیم پوشکاش مجارستان موجب شد تا پرسپولیس به دنبال گزینه های دیگر برای تقویت خط حمله خود باشد. گادوین منشا یکی از این گزینه ها بود که با مس رفسنجان تمدید کرد، اما از باشگاه اخبار امیدوار کننده ای از جذب کاسیانو مهاجم شاغل در لیگ پرتغال به گوش می رسد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار