هافبک استقلال بعد از تمدید جلوی هتل معرکه گرفت!/ اظهارات حاشیه ساز

هافبک استقلال پس از تمدید دو ساله قراردادش در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

 هافبک استقلال بعد از تمدید جلوی هتل معرکه گرفت!/ اظهارات حاشیه ساز

 به گزارش زنهار، مهدی مهدی پور یکی از بازیکنان مهم استقلال در خط میانی به شمار می رود که فصل گذشته از ارکان مهم و اصلی تیم فرهاد مجیدی به شمار می رفت. پس از پایان لیگ برتر شایعاتی درخصوص احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن به العربی قطر مطرح شد که در نهایت این بازیکن پس از مذاکره با مدیران باشگاه در این تیم ماندنی شد.

مهدی پور امروز و پس از تمدید قراردادش به مدت ۲ سال در هتل اسپیناس تهران، در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: خداراشکر که دو فصل دیگر با باشگاه بزرگ استقلال تمدید کردم و خیلی خوشحالم که در خدمت هواداران هستم. امیدواریم که بتوانم برای دو فصل دیگر مثمرثمر باشم و تا جایی که در توانم باشد به تیم کمک کنم.

مهدی پور درباره استوری جنجالی که از وی منتشر و خیلی ها مخاطب این بازیکن را دانشگر می دانستند، به صحبت پرداخت. استوری که با واکنش سیاوش یزدانی نیز همراه شد. مهدی پور در این باره گرفت: حقیقتا چیز خاصی نبود و فقط یک سوءتفاهم پیش آمد. می دانیم که بین من، محمد (دانشگر) و سیاوش (یزدانی) چیز دیگری است اما سوتفاهم پیش آمد. یک استوری گذاشتم ولی جوی علیه محمد به وجود آمد که در این استوری اصلا منظورم او نبود.

وی ادامه داد: از ۱۰ سالگی با هم دوست هستیم و چیزی که گفتم ربطی به او نداشت. من درمورد خودم صحبت کردم و خودم پیشنهاد خارجی داشتم و چیزی نیست که سیاه بازی یا بازارگرمی کنم که نیازی به این مساله ندارم. یک پیشنهادی رسیده بود که هم من و باشگاه در جریان بودیم ولی چیزی که بود می خواستم بمانم و به تیم کمک کنم.

هافبک استقلال صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: خیلی ناراحت شدم که این جو علیه دانشگر به راه افتاد. من از هواداران خواهشی دارم. دانشگر برای باشگاه زحمت کشیده و خیلی روزهای خوبی برای تیم ساخته است. به نظرم هواداران ما تکل های محمد و گل محمد در دربی را به یاد بیاورند. باید قدردان محمد باشیم، هم ما که کنار هم بازی کردیم و هم هواداران. من خیلی ناراحت شدم و تلفنی هم با هم صحبت کردیم. این جو ناخواسته پیش آمد.

او درباره توئیت سیاوش یزدانی نیز گفت: با یزدانی هم صحبت کردیم. با دانشگر و یزدانی خیلی رفیق هستیم و در سال گذشته رمز موفقیت ما یکدلی و رفاقت بوده است. سیاوش گفت که منظورش من نبودم و حقیقتا از استوری من شروع شده ولی چیزی که هست این بود زمانیکه استوری را منتشر کردم، اصلا محمد در ذهنم نبود.

مهدی پور صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: درباره خودم استوری گذاشتم و نظر دادم و از هواداران می خواهم بابت زحماتی که محمد کشید قدردان او باشند. دیشب دیروقت با هم صحبت کردیم و هیچ مشکلی بین ما نیست. به سیاوش گفتم که قبلش صحبت کردیم و دیشب تا دیروقت صحبت کردیم و بین ما سه نفر مشکلی خاصی به وجود نیامده است.

هافبک استقلال درباره شایعاتی که گفته می شود آبی ها برای بازیکنانشان سقف قرارداد تعیین کرده اند گفت: تازه این را متوجه شدم و با توجه به اتفاقی که در کشورمان می افتد و تورمی که وجود دارد سقف قرارداد نمی تواند خوب باشد چون بازیکنان در سطوح مختلف هستند. مگر این سقف قرارداد در اروپا وجود دارد که در کشور ما وجود داشته باشد؟ قبلا هم این موضوع مطرح بوده که نظرم شکل خوبی ندارد. هر کسی به اندازه توانایی هایش می تواند دستمزد دریافت کند و این نظر شخصی من است.

وی درباره نگرانی هواداران بابت نقل و انتقالات استقلال نیز پاسخ داد: من این حرفها را به هواداران بگویم. تیم ما فصل قبل چهاردهم که نشده است و رکورد زده که قهرمان شده است. به نظرم نیازی به آن صورت نداریم که ۱۰ تا بازیکن جذب کنیم. بهترین کار ممکن این است که مدیریت در آرامش کارش را انجام می دهد که شاکله تیم را حفظ کنند. به نظرم فصل بعد استقلال باز هم با تیمی قوی راهی مسابقات می شود.

مهدی پور در مورد شایعات جدایی وریا غفوری نیز خاطرنشان کرد: ما هیچ کدام دوست نداریم وریا برود و با توجه به آمادگی که دارد می تواند دو سه سال دیگر بازی کند. همه دوست داریم او در تیم حضور داشته باشد. وریا هم کاپیتان و هم دوست صمیمی ماست و امیدوارم کنارمان باشد و بازی کنیم.

مهدی پور در مورد اینکه آیا در این خصوص از آجورلو سوال کردید، گفت: حقیقتا صحبت کردیم ولی بهتر است فعلا در این باره حرف نزنیم.

او در پایان درخصوص اینکه آیا ساپینتو می تواند با استقلال قهرمان شود گفت: ایشان فوتبالیست بزرگی بوده و هنوز با ایشان کار نکرده ام و نمی توانم نظر خاصی بدهم ولی ساپینتو فوتبالیست بزرگی بوده و رزومه خوبی هم در کارنامه سرمربیگری دارد. امیدوارم یک فصل خوبی داشته باشیم و چیزی که مدنظر هواداران است را به دست بیاوریم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار