اتفاقات عجیب در فرودگاه امام موقع ورود سرمربی جدید استقلال

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال بعد از ورود به ایران ساعاتی در فرودگاه معطل شد.

 اتفاقات عجیب در فرودگاه امام موقع ورود سرمربی جدید استقلال

به گزارش زنهار، ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال شب گذشته با یکی از همراهان پرتغالی‌اش به ایران آمد. این در شرایطی است که طبق برنامه ابتدایی قرار بود این مربی حدود ساعت ۱۷ روز گذشته وارد کشورمان شود که در نهایت پرواز وی ساعت ۲۳:۳۵ در فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

سرمربی جدید آبی پوشان پس از ورود به CIP فرودگاه برای رفع مسائل مربوط به ویزای خود ساعاتی در سالن ماند ‌و در زمان خروج هم راضی به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و فقط از آنها خواست مراقب خود باشند و زیاد به او نزدیک نشوند، زیرا قرار است امروز با آنها صحبت کند.

در زمان خروج ساپینتو و همراهش از سالن CIP فرودگاه اجلال نصیری، مدیر اجرایی باشگاه استقلال نیز در محل حضور داشت.

از طرفی نکته عجیب این است که با وجود معطلی چندین ساعته خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام خمینی (ره) و در شرایطی که آنها راضی شده بودند برای ورود به سالن CIP هزینه پرداخت کنند، در نهایت مسئولان این جایگاه اعلام کردند حراست فرودگاه مجوزی برای این اقدام دریافت نکرده است.

این در شرایطی است که برخی از اعضای کانون هواداران استقلال بدون مشکل پس از پرداخت هزینه توانستند وارد این سالن شوند؛ البته  ظاهراً هماهنگی‌های لازم برای ورود خبرنگاران به این جایگاه از طرف باشگاه استقلال نیز به عمل نیامده بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار