سعید صادقی پرسپولیس را مسخره کرده است!

در شرایطی که عنوان شده بود سعید صادقی با پرسپولیس به توافق رسیده این بازیکن هنوز تصمیم قطعی را نگرفته است.

 سعید صادقی پرسپولیس را مسخره کرده است!

به گزارش زنهار،  داستان پیوستن یا نپیوستن سعید صادقی به پرسپولیس از آن دست ماجرا‌های مبهمی است که هنوز مشخص نیست چه سرانجامی خواهد داشت. اگرچه یکی دو روز گذشته عنوان شد که این بازیکن با پرسپولیس توافق کرده و قرار است امضا کند، ولی هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

سعید صادقی، پدیده فصل قبل لیگ برتر که نمایش تحسین برانگیزی در ترکیب گل گهر سیرجان داشت مورد توجه باشگاه‌های بزرگ ایران قرار گرفته است. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد، تیم‌هایی هستند که با این بازیکن مذاکره داشته و هرکدام به طریقی سعی کرده‌اند او را برای حضور در باشگاه خودی اغوا کنند. پرسپولیس به سعید صادقی وعده داده که این بازیکن در ترکیب اصلی فیکس بازی خواهد کرد و از این رو شانس حضور در جام جهانی را بیش از هر زمان دیگری به دست خواهد آورد. مشکل، اما اینجاست که این باشگاه به این بازیکن گفته سقف قراردادش ۱۲ میلیارد تومان است و بیشتر نمی‌تواند بپردازد.

همین موضوع دست رقبا را بازتر گذاشته است. شایعه شده سعید صادقی از دو تیم استقلال و سپاهان پیشنهاد به مراتب بهتری دارد، ولی به تازگی رقیب جدیدی به این کارزار اضافه شده که ماجرا را پیچیده کرده است. روز گذشته عنوان شد باشگاه فولاد با پیشنهاد ۲۲ میلیاردتومانی برای این بازیکن از راه رسیده و حسابی ذهن سعید صادقی را درگیر کرده است. تمامی این مسائل دست به دست هم داده تا ماجرای حضور این بازیکن در پرسپولیس که دو روز پیش قطعی شده بود به تعویق بیفتد و چه بسا عملی نشود. با این حال، اینکه پرسپولیس همچنان منتظر سعید صادقی بماند یا خیر، مسئله‌ای است که یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار