پیشکسوت پرسپولیس گل محمدی را رسوا کرد!

وحید قلیچ در واکنش به قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی سرمربی و خرید بازیکنان میلیاردی برای تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر لب به انتقاد گشود و اظهار داشت: ۴۰ میلیارد تومان از کجا می‌آید که به یک مربی می‎‌دهند؟ مربی‌ای که با تاکتیک برانکو جلو رفت چه تاکتیک جدیدی برای پرسپولیس گذاشته است، جز اینکه تیم پرسپولیس، فوتبال محتاطانه و عقب بازی کند. بهترین بازیکنان دنیا را هم جمع کنید، اما فوتبالی محتاطانه ارائه دهد باز هم نتیجه نخواهد گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس گل محمدی را رسوا کرد!

 

به گزارش زنهار، وی افزود: این پول‌هایی که برای خرید بازیکنان به باشگاه پرسپولیس آمده است، از کجاست؟ عیب ندارد به من فحش بدهید،‌ اما حرف حق را می‌گویم.

*چون گل‌محمدی هر هفته قهر می‌کرد با او قرارداد ۴۰ میلیاردی بستند؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه سهام باشگاه پرسپولیس هیچ سودی برای خریدارانش ندارد، عنوان کرد: با پول مردم بازیکن خریدند و معلوم نیست سود این سهام‌ها برای خریدارانش چیست؟ مردم هم هیچ اعتراضی نمی‌کنند. برند پرسپولیس فقط برای مدیر، کادرفنی و بازیکنان این فصل و سال بعد پرسپولیس نیست. اگر قرار باشد برند باشگاه بزرگ پرسپولیس برای مدیریت کنونی باشگاه باشد که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

قلیچ در مورد قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی یحیی گل‌محمدی گفت: مگر این مربی تخم دو زرده برای پرسپولیس می‌گذارد؟ گل‌محمدی چه کاری برای پرسپولیس کرده است که حالا باید قراردادش چند صد برابر شود. فقط چون هر هفته یک بار قهر می‌کرد با او قرارداد ۴۰ میلیاردی بستند.

*از زمانی که بیرانوند به پرسپولیس آمده، شاخ مجازی شده

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه به جلسات پیشکسوتان باشگاه دعوت نمی‌شود، گفت: تمام پیشکسوتان پرسپولیس به جلسات دعوت می‌شوند، اما مرا دعوت نمی‌کنند. من به آنها کاری ندارم و یک هوادارم. برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس تلاش خواهم کرد و حقایق را بازگو می‌کنم.

قلیچ در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: از زمانی که بیرانوند به پرسپولیس آمده، شاخ فضای مجازی شده است. دروازه‌بان تیم ملی که چنین رفتاری نمی‌کند و با ادامه این رفتار موقعیت خودش را در تیم ملی از دست خواهد داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار