جزئیاتی باورنکردنی از دعوای توئیتری علی کریمی و علی دایی!

پیگیری‌ها هم نشان می‌دهد که حق با کریمی است و شخصی -که طبعا با هماهنگی جادوگر بوده- به اکانت شماره۸ پیشین تیم‌ملی دسترسی داشته و مرتکب این اشتباه بزرگ شده است. حالا، اما سوال این است که فرد مذکور چه کسی است و چقدر به کریمی نزدیک بوده که اکانت توئیترش را دراختیارش قرار داده است.

جزئیاتی باورنکردنی از دعوای توئیتری علی کریمی و علی دایی!

به گزارش زنهار، همه‌چیز از یک خبر عجیب شروع شد؛ «علی کریمی برای همیشه از ایران مهاجرت کرد.» خبری قابل‌تامل که البته خیلی هم نیاز به پیگیری نداشت که بفهمیم جدی نیست، چون صحبت از زندگی در اروپا یا آمریکا نبود و عنوان شد او قصد دارد در امارات زندگی کند. از آنجا که خیلی‌ها مثل او و فرهاد مجیدی در دبی اقامت دارند می‌شد فهمید که این خبر چندان جدی نیست، چون این افراد معمولا بین ایران و امارات درحال تردد هستند و اقامت دائمی در دبی ندارند. این‌بار هم، چون کریمی با خانواده به دبی رفته تا مدتی آنجا بماند این خبر منتشر شد. کریمی هم با انتشار مطالبی در فضای مجازی تاکید کرد مهاجرت نکرده و به شایعات پایان داد، اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد.

کریمی در توئیتر نوشت: «ما پای ایرانمون هستیم» و بعد با اکانت خودش کامنتی از جانب یک هوادار منتشر کرد که ادبیات بسیار ناپسندی داشت. بعد هم اخباری منتشر شد مبنی‌بر اینکه کریمی حواسش نبوده که اکانت را تغییر دهد و گاف بزرگی داده. خودش در واکنش به این جنجال متنی منتشر و تاکید کرد شخصی به اکانت او دسترسی داشته که به‌خاطر گافی که داده این دسترسی را از او گرفته است. پیگیری‌ها هم نشان می‌دهد که حق با کریمی است و شخصی -که طبعا با هماهنگی جادوگر بوده- به اکانت شماره۸ پیشین تیم‌ملی دسترسی داشته و مرتکب این اشتباه بزرگ شده است.

حالا، اما سوال این است که فرد مذکور چه کسی است و چقدر به کریمی نزدیک بوده که اکانت توئیترش را دراختیارش قرار داده است. برخی منابع آگاه اطلاعاتی در این خصوص دراختیار ما قرار داده‌اند که تا حد زیادی عجیب و غیرقابل پذیرش است. می‌گویند یکی از لیدر‌های سابق پرسپولیس که خارج از ایران سکونت دارد و در زمان حضور در ایران جنجال بزرگی به‌خاطر سیلی زدن به علی دایی به‌راه انداخت، فرد مذکور است! کسی که در جایگاه معروف ۳۶فعال بود و معمولا در همه بازی‌های پرسپولیس هواداران آن جایگاه را به سر دادن شعار در حمایت از کریمی تحریک می‌کرد.

ردپای این لیدر قبلا هم در یک چالش مجازی بین دایی و کریمی دیده شده است. ماجرا مربوط به زمانی است که فالوور‌های دایی در اینستاگرام از کریمی پیشی گرفت تا در آن مقطع پرطرفدارترین چهره ورزش در اینستاگرام لقب بگیرد. لیدر مذکور پستی منتشر کرد و مدعی شد تعداد فالوور‌های شهریار یک‌شبه از ۱.۷میلیون فالوور به ۲میلیون رسید! بعد هم با اکانت کریمی کامنتی زیر این پست منتشر شد با این شرح: «آقا اگه ما بخوایم ۸میلیون فالوور بخریم چند درمی‌آد؟ ارزون حساب کنید مشتری بشیم!» حالا به این فکر می‌کنیم که بعید نیست این لیدر به اکانت اینستاگرام کریمی هم دسترسی داشته و دارد!

البته که ایرادی ندارد یک لیدر هوای یک بازیکن یا مربی یا پیشکسوت را بیشتر از بقیه داشته باشد. ارتباط اهالی فوتبال با لیدر‌ها هم اتفاق عجیبی نیست، اما نکته مبهم ماجرا اینجاست که چرا باید یک لیدر به اکانت‌های یک چهره مطرح فوتبال در فضای مجازی دسترسی داشته باشد؟ امیدواریم کریمی -که از تکذیب خبر مهاجرت‌کردنش بسیار خوشحالیم و به وطن‌پرستی‌اش افتخار می‌کنیم- مراقب ارتباطاتی که با اطرافیانش دارد باشد و بداند که چه جایگاهی دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار