خداحافظی وریا غفوری با پیراهن استقلال از فوتبال!

«وریا غفوری» به زودی برای بحث و گفتگو در مورد تمدید قرارداد با استقلال با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره خواهد نشست؛ قراردادی قریب‌الوقوع که به وداع وریا با پیراهن آبی از مستطیل سبز خواهد انجامید.

خداحافظی وریا غفوری با پیراهن استقلال از فوتبال!

 

 

به گزارش زنهار، قرارداد وریا غفوری با استقلال به پایان رسیده است و خیلی از هواداران استقلال به‌دنبال پاسخ این پرسش هستند که آیا قرارداد کاپیتان تیم محبوبشان تمدید خواهد شد یا خیر.

مدیران استقلال در روز‌های اخیر دل‌مشغولی بزرگی داشته و انتخاب سرمربی تمام فکر و ذهن آن‌ها را درگیر کرده است. آن‌ها به دنبال این هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مرد اول نیمکت آبی‌ها را انتخاب کنند.

به طور حتم پس از این انتخاب حفظ تیم دومین هدف مدیرانی است که برای لیگ بیست‌ودوم برنامه‌های زیادی دارند. آن‌ها می‌خواهند کمترین خروجی را نسبت به سال گذشته داشته و نفراتی را به خدمت بگیرند که زمینه‌ساز دومین قهرمانی متوالی استقلال در لیگ برتر را فراهم کنند.

به طور حتم در روز‌های آینده و پس از مشخص شدن تکلیف نیمکت استقلال، بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه فراخوانده خواهند شد و غفوری به عنوان کاپیتان با «مصطفی آجورلو» مدیرعامل استقلال ملاقات و پیرامون قرارداد جدید گفتگو خواهد کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار