این پرسپولیسی روی فرهاد مجیدی را در دوبی کم کرد!

وضعیت ایرانی‌های شاغل در لیگ فوتبال امارات حداقل از لحاظ مالی به کام است.

این پرسپولیسی روی فرهاد مجیدی را در دوبی کم کرد!

به گزارش زنهار، بازیکنان و مربیان فوتبال ایران بعد از تغییر اسم لیگ فوتبال امارات دوباره پایشان به این کشور باز شده و با بستن قرارداد‌های دلاری، به غیر از قطر، مقصد جدیدی برای سپری کردن دوران حرفه‌ای‌شان پیدا کردند. امارات بعد از آنکه اسم لیگ فوتبال کشورش را به واژه جعلی خلیج عربی تغییر داد، دیگر، ستاره‌های فوتبال ایران را از دست داد.

با پیدا شدن ادنوک به عنوان اسپانسر جدید این لیگ، اسم لیگ فوتبال امارات هم به ادنوک تغییر کرد تا دوباره پای ایرانی‌ها دوباره به امارات باز شود. احمد نوراللهی و مهدی قایدی، دو ستاره برتر استقلال و پرسپولیس در اولین سال به تیم الاهلی از این کشور رفتند و حالا هم که فرهاد مجیدی به تیم اتحاد کلبا رفته است. درباره عدد و رقمی که ایرانی‌ها از تیم‌های اماراتی می‌گیرند حرف و حدیث زیاد است. استقلال مدعی است قایدی را به عنوان گران‌ترین ترانسفر تاریخ لیگ ایران به امارات فرستاده است. احمد نوراللهی هم که قراردادی ۲ ساله بسته که سال اول یک میلیون و ۲۰۰ و سال دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزاردلار ارزش دارد. با تبدیل پول قرارداد احمد به تومان، او سرجمع برای دو فصل ۹۰ میلیاردتومانی به جیب می‌زند.

درباره فرهاد مجیدی هم به نظر می‌رسد شرایط یکسان است. همین چند روز پیش بود که عنوان شد او قراردادی به ارزش ۴۳ میلیاردتومان با اتحاد کلبا برای یک فصل بسته و شرایط در صورت رضایت طرفین، شرایط برای تمدید قرارداد مهیاست. به گزارش فرارو، حالا طبیعی است که این افراد اگر بخواهند هم به این سادگی‌ها نتوانند پول را فدای تعصب در تیم‌های استقلال و پرسپولیس کنند. احمد نوراللهی درخواست ۱۵ تا ۲۰ میلیاردی از پرسپولیس داشت که مقدور نبود. او حالا قریب به ۵ برابر این پول را در امارات می‌گیرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار