کاپیتان پرسپولیس تکلیفش را مشخص کرد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم نهایی‌اش درباره خداحافظی از فوتبال را اعلام کرد.

کاپیتان پرسپولیس تکلیفش را مشخص کرد

به گزارش زنهار، سیدجلال حسینی بعد از افتتاح مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری خودش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور دوستان خوبم مثل خوردبین، آخوندی، درویش، کریم باقری در مراسم افتتاحیه تشکر می‌کنم و خدا را شکر این مجموعه افتتاح شد.

وی افزود: آخوندی و جوادی قول دادند که در این راه کمک شود. کرونا شرایطم را سخت کرده بود، اما دوستان خوبی داشتم که در این راه به من کمک کردند. امیدوارم برای ورزش بتوانیم قدم‌های بهتری برداریم.

حسینی در مورد ادامه حضورش در پرسپولیس و یا حضور در ملوان گفت: از روزی که لیگ تمام شد تا همین امروز دنبال کار مجموعه بودم و از فردا یا پس فردا با درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه از فوتبال خداحافظی می‌کنید یا نه گفت: نه

سیدجلال در مورد اینکه چقدر احتمال دارد به ملوان بروید، گفت: اصلا در مورد این مسایل صحبت نشده است. ملوان با مازیار زارع و پژمان نوری تیم قدرتمندی ساخته و شرایط بسیار خوبی دارند.

مدافع کهنه کار قرمزپوشان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس و خرید‌های این تیم عنوان کرد: خدا را شکر بعد از دو سه سال که یا پنجره‌ها بسته بود و یا اجازه نمی‌دادند پرسپولیس کاری کند امسال کار‌هایی نسبت به سال‌های قبل بهتر انجام می‌دهد و بتوانیم در نقل و انتقالات با درویش همین شرایط را ادامه بدهیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار