گزینه شگفت انگیز استقلال هواداران را شوکه کرد!

به نظر می‌رسد ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه‌ای باشگاه تراکتور هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری در استقلال شده است.

 گزینه شگفت انگیز استقلال هواداران را شوکه کرد!

به گزارش زنهار،  باشگاه استقلال هنوز جانشین فرهاد مجیدی را انتخاب نکرده است. مجیدی جوان که بعد از قهرمانی با استقلال خیلی زود از این تیم جدا شده، حالا به عنوان سرمربی اتحاد کلبا در امارات معرفی شده و کارش را هم شروع کرده است.

به گزارش فرارو، برخلاف مشخص شدن سرنوشت فرهاد مجیدی، استقلال هنوز سرمربی جدید را پیدا نکرده و مشغول رایزنی با گزینه‌های مختلف است. این تیم درنظر داشت با جواد نکونام همکاری کند که مخالفت مجموعه فولاد با جدایی نکونام مانع از محقق شدن این موضوع شده است. همزمان، اما از گزینه‌های داخلی و خارجی زیادی برای حضور در استقلال صحبت می‌شود. رضا عنایتی، کاپیتان سابق استقلال یکی از گزینه‌های داخلی است. درباره خارجی‌ها حرف و حدیث زیاد است و باشگاه دوست ندارد اسمی به رسانه‌ها برسد به این امید که بتواند با گزینه مدنظرش با رقم پایین‌تری به توافق برسد. با این حال، گهگاه شایعاتی به بیرون درز می‌کند که اجتناب‌ناپذیر است.

یکی از این شایعات جدید مربوط به جایی است که عنوان شده ارطغرل ساغلام، سرمربی فصل گذشته تراکتور، یکی از گزینه‌های استقلال برای فصل جدید است. اینکه چرا اسم ارطغرل ساغلام این روز‌ها به عنوان گزینه استقلال مطرح شده دلایل زیادی دارد. مهمترین آن‌ها می‌تواند مربوط به همکاری او با سردار آجرلو در تراکتور باشد. به گزارش فرارو، آجرلو زمانی که مدیرعامل باشگاه تراکتور بود ارطغرل ساغلام را به تبریز آورد و روی نیمکت تراکتور نشاند. دلیل دیگر، ناز کردن عجیب ارطغرل ساغلام برای تمدید قرارداد با تراکتور است. او فصل گذشته با رقمی نزدیک به ۲۰۰ هزاردلار به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شد، ولی حالا که از پیشنهاد استقلال آگاه شده رقم درخواستی‌اش از تبریزی‌ها را به ۴ برابر افزایش داده و شایعه شده که برای تمدید ۸۰۰ هزار دلار می‌خواهد. مشخص نیست ارطغرل ساغلام واقعا از سوی استقلال پیشنهاد دارد و یا اینکه برای بازارگرمی چنین رقمی را پیشنهاد داده است. طبیعی است که اگر در فهرست گزینه‌های آجرلو برای استقلال باشد، او با رقم بسیار کمتر از ۸۰۰ هزاردلار در باشگاه آبی‌های تهرانی مشغول به کار خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار