جای خالی قایدی؟مشکلی نیست/ستاره‌ای که فرهاد مجیدی را سربلند کرد

فرهاد مجیدی سرمربی محبوب آبی‌ها در پایان پیروزی شیرین در یک بازی تشریفاتی ولی مهم، به‌همراه ستاره بازی خوشحالی کرد.

جای خالی قایدی؟مشکلی نیست/ستاره‌ای که فرهاد مجیدی را سربلند کرد

به گزارش زنهار؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در ابتدای فصل به دلیل موافقت با جدایی مهدی قایدی از سوی بسیاری از هواداران و کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفت. مجیدی اما به پر شدن جای خالی قایدی توسط جانشینان جوان جذب شده امید زیادی داشت. امیرحسین حسین زاده به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای فرهاد برای استقلال به جمع آبی‌ها پیوست.

اگرچه در برخی از بازی‌ها ناکامی حسین‌زاده در تبدیل موقعیت به گل، اعتراضاتی از سوی هواداران را به دنبال داشت، اما این ستاره جوان در پاسخ به انتقادات بیشتر تلاش کرد و صد البته مزد این سختی کشیدن را به بهترین نحو ممکن دریافت کرد. حسین‌زاده جوان با دو گل تماشایی یک بار دیگر شایستگی‌های خودش و استحقاقش برای اعتماد فرهاد مجیدی را به همگان نشان داد.

یک سولو گل کم‌نظیر و یک کنترل و شوت فوق‌العاده آن هم به فاصله دو هفته از به ثمر رساندن گل مشابه در برابر فولاد، علاوه بر اینکه پیروزی استقلال برابر مس را قطعی کرد، باعث شد تا فرهاد در رفسنجان به سان یک مربی سربلند، با مهاجم جوانش فخرفروشی کند. در پایان بازی مجیدی با بالابردن دستان حسین‌زاده ضمن آنکه از هواداران می‌خواست تا ستاره محبوبش را تشویق کنند، احتمالا در ناخوداگاه خودش به‌خاطر دست گذاشتن روی این استعداد ناب به خودش می‌بالید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار