علی دایی واقعا جانشین گل محمدی می‌شود؟

در چند روز اخیر شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس مطرح شده است.

علی دایی واقعا جانشین گل محمدی می‌شود؟

به گزارش زنهار،پرسپولیس در شرایطی مهیای رقابت هفته بیست‌ونهم و دیدار با شهرخودرو می‌شود که کادر فنی این تیم روز‌های ناآرامی را سپری می‌کند. یحیی گل‌محمدی و دیگر اعضای کادرفنی این باشگاه بابت از دست رفتن قهرمانی این تیم در این فصل تحت فشار گرفته‌اند.

 همین موضوع باعث شده تا شایعات درباره جانشین گل‌محمدی شدت بیشتری بگیرد. اگرچه تا هفته پیش از مهدی مهدوی‌کیا به عنوان جانشین احتمالی گل‌محمدی یاد می‌شد، ولی در چند روز اخیر، علی دایی به صدر اخبار برگشته و شایعه شده است که او هدایت پرسپولیس را به عهده می‌گیرد. این موضوع چنان بازتاب داشته که خود علی دایی مجبور به واکنش شده و گفته که چنین چیزی صحت ندارد و با اسم او می‌خواهند به کادر فنی باشگاه فشار بیاورند.

حال، اما باید به این ماجرا از زاویه‌ای دیگر هم نگاه کرد؛ آیا لینک شدن علی دایی به نیمکت پرسپولیس به غیر از ارتباط خوبش با رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه، دلیل دیگری دارد؟ بعید است. علی دایی کارنامه مربیگری‌اش در پرسپولیس را پس داده و به زعم تعداد زیادی از هواداران این باشگاه بعید است تفاوت عمده‌ای از حاظ نتیجه گیری بین او و یحیی گل‌محمدی باشد. از طرفی هنوز شایعات مربوط به ممنوع‌الکاری علی دایی هم به قوت خودش باقی است و مشخص نیست اگر واقعا چنین قصدی وجود داشته باشد، این موضوع شدنی باشد یا خیر.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار