بلندپروازی رحمتی؛ پایان باشکوه، آغازی پرقدرت

مهدی رحمتی که توانست به روند ناکامی‌های سریالی آلومینیوم پایان دهد، قصد دارد فصل را با رتبه خوبی به پایان برساند.

بلندپروازی رحمتی؛ پایان باشکوه، آغازی پرقدرت

به گزارش زنهار، در روزهایی که آلومینیوم 13 دیدار متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته بود، سیدمهدی رحمتی با حضور بر روی نیمکت این تیم به دنبال تغییر وضعیت آشفته‌ای بود که اراکی‌ها به آن دچار شده بودند. تیمی که با نتایج درخشان در نیم فصل نخست با استقلال، پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول رقابت داشت، در پایان هفته بیست و دوم تا رتبه 11 جدول سقوط کرد.

اما نشستن رحمتی بر روی نیمکت آلومینیوم با یک پیروزی روحیه بخش برابر تراکتور همراه بود تا اراکی‌ها پس از هفته‌ها به ناکامی‌های خود پایان داده و رنگ برد را به چشم ببینند. اما همین پیروزی مقابل تراکتور سرآغاز روند خوب و رو به رشد تیم سیدمهدی بود که اکنون شانس ایستادن در جایگاه هفتم جدول را جستجو می‌کند.

در حالی‌که رحمتی در دو دیدار برابر تراکتور و فجرسپاسی تیمش را هدایت کرده بود، باید در استادیوم آزادی به مصاف تیم گل محمدی می‌رفت. پرسپولیس که جام قهرمانی لیگ برتر را تقریبا از دست رفته می‌دید، به دنبال خوشبختی در جام حذفی بود و قصد داشت آلومینیوم را در راه جاه طلبی‌هایش قربانی کند. پس از گلی که احسان پهلوان در همان دقیقه 9 وارد دروازه اراکی‌ها کرد، کمتر کسی انتظار پایان خوشی برای این تیم داشت. اما آلومینیوم به لطف درخشش محمدرضا آزادی بازی دو بر یک باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد و در مقابل دیدگان چند هزار هوادار سرخ‌پوش، از سد پرسپولیس عبور کرد تا شگفتی بزرگ در آزادی رقم بخورد.

پس از آن آلومینیوم با غلبه بر خلیج فارس ماهشهر راهی دیدار فینال شد و اگر تیم رحمتی کمی خوش شانس بود و توپ‌های آنها به جای برخورد به تیر وارد دروازه می‌شد، می‌توانستند در نیمه نخست دیدار پایانی برابر نساجی با اختلاف چند گل راهی رختکن شوند ولی نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلکه قائمشهری‌ها در نخستین موقعیت جدی خود به گل رسیده و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردند. پس از این شکست تلخ، تمام تمرکز سیدمهدی رحمتی و کادرفنی بر روی ادامه فصل و کسب رتبه تک‌رقمی بود و آنها توانستند با غلبه بر صنعت نفت و کسب یک تساوی ارزشمند برابر استقلال، جمع امتیازات خود را به عدد 35 برسانند و فردا در پی غلبه بر تیم همسایه خود در جدول رده بندی یعنی پیکان هستند که تنها یک امتیاز از اراکی‌ها عقب‌تر است.

رحمتی به‌عنوان سرمربی آلومینیوم قصد دارد با یک پایان خوب در لیگ بیست و یکم، برنامه‌هایش را برای فصل بعد به مدیران اراکی ارائه دهد تا این تیم بتواند در فصل بعد به بلند پروازی‌های خود ادامه دهد که شاید کسب سهمیه آسیایی، یکی از این اهداف باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار