محرومیت دو پرسپولیسی حتی با تعیین نتیجه ۳-۰ به نفع پرسپولیس

​پرسپولیس سه‌شنبه شب در هفته بیست و نهم لیگ برتر در حالی میزبان شهرخودرو خواهد بود که چند بازیکنش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

محرومیت دو پرسپولیسی حتی با تعیین نتیجه ۳-۰ به نفع پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ بعد از بازی نیمه کاره با تراکتور گفته شد میلاد سرلک با کارت زردی که از مهدوی داور مسابقه گرفته چهار اخطاره و محروم شده اما از تیم پرسپولیس خبر می‌رسد سرلک برای بازی بعدی محروم نیست و رسانه‌ها اخطاری که این بازیکن در دیدار جام حذفی مقابل آلومینیویم اراک دریافت کرد را به حسابش نوشته‌اند. با این حساب سرلک سه اخطاره است و می‌تواند در بازی با شهرخودرو به میدان برود. در عین حال حامد پاکدل و سعید آقایی در بازی با تراکتور کارت قرمز گرفتند. کارت قرمز پاکدل لحظاتی قبل از توقف بازی برای آخرین بار صادر شد و سعید آقایی هم در مسیر منتهی به رختکن از داور بازی کارت قرمز گرفته است.

بعد از نیمه تمام ماندن بازی این سؤال پیش آمد که آیا کارت‌های زرد و قرمز داور این بازی در صورت اعلام رأی توسط کمیته انضباطی پاک خواهد شد یا پا بر جا می‌ماند اما ظاهراً کارت‌ها سر جای خود باقی است و محاسبه می‌شود. با این حساب پرسپولیس سعید آقایی و حامد پاکدل را در این بازی به همراه نخواهد داشت. غیر از اینها وحید امیری و عیسی آل‌کثیر که مصدومان قدیمی پرسپولیس هستند و احتمال غیبت سیدجلال حسینی در لیست بازی برای دومین هفته متوالی وجود دارد. از سوی دیگر شاید فرشاد فرجی برای این بازی به لیست برسد چون مدتی است در تمرینات گروهی حضور دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار