پاداش فرهاد مجیدی به گلزن محبوب استقلال

تیم استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان فولاد است و مجیدی برای این بازی مهم دو بازیکن اصلی اش در خط دفاع و حمله را در اختیار ندارد.

پاداش فرهاد مجیدی به گلزن محبوب استقلال

به گزارش زنهار، از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر دیداری مهم امشب به میزبانی فولاد در اهواز برگزار می‌شود که یک سوی این بازی استقلال است که برای قهرمانی در فصل بیست و یکم به شدت به امتیازات کامل این بازی نیاز دارد. فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت و رودی ژستد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. سرمربی آبی پوشان برای جایگزین کردن رودی ژستد دو گزینه بیشتر ندارد و باید از بین ارسلان مطهری و آرمان رمضانی یکی را برای این منظور انتخاب کند.

امکان اینکه گزینه انتخابی فرهاد مجیدی برای جانشینی ژستد آرمان رمضانی باشد بیشتر از ارسلان مطهری است. شاید گلزنی رمضانی در بازی قبلی تنها یکی از دلایلی باشد که شانس او را برای حضور در ترکیب ثابت بیشتر می‌کند. بیشترین عامل برای این منظور شباهت بیشتر سبک رمضانی به ژستد است و داشتن کارایی بیشتر مهاجمانی با این خصوصیات در سیستم مورد نظر مجیدی. در این صورت آرمان رمضانی مقابل فولاد مهاجم هدف خواهد بود و کوین یامگا نزدیک ترین بازیکن به وی است و نقش مهاجم سایه را ایفا می‌کند.

دیدار استقلال و فولاد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ امشب و به میزبانی فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار