این ۳ پرسپولیسی با شرایطی خاص تمدید می‌کنند

رضا درویش خبر از مثبت بودن روند مذاکرات با چند بازیکن پرسپولیس برای تمدید قرارداد داد اما بهرحال باشگاه پرسپولیس باید قبل از تمدید رسمی قرارداد، پول این بازیکنان را بدهد.

این ۳ پرسپولیسی با شرایطی خاص تمدید می‌کنند

به گزارش زنهار؛ مهمترین پرسپولیسی هایی که باید قراردادشان را تمدید کنند سید جلال حسینی،احسان پهلوان، مهدی ترابی و میلاد سرلک هستند. باشگاه پرسپولیس با بعضی از این نفرات مذاکره کرده که مذاکرات مثبتی هم بوده اما ابتدا باید بابت امسال با آنها تسویه کند و در واقع راه دیگری برای تمدید وجود ندارد. حتی اگر بپذیریم این بازیکنان پیشنهادی نداشته باشند، باید ابتدا طلب امسال‌شان پرداخت شود و سپس تمدید کنند و این جزو شرایط خاص آنهاست که طبیعی هم هست.

برای فصل آینده ابتدا باید تکلیف خود یحیی مشخص شود که البته قرارداد دارد. در مرحله بعدی باید دید این مربی مثلا سید جلال ۴۰ ساله را می‌خواهد یا نه؟ خیلی ها می‌گویند سید جلال همین حالا هم از بقیه مدافعان پرسپولیس بهتر است و می‌تواند یک فصل دیگر بازی کند اما بهرحال این مربی است که باید تصمیم بگیرد. مسلما یحیی امثال پهلوان، سرلک و ترابی را هم می‌خواهد. البته در مورد سرلک گفته می‌شد پیشنهاد خارجی دارد که طبیعتا اگر چنین باشد مثل نوراللهی می‌رود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار