پاداش صعود به جام جهانی؛ همه گرفتند جز اسکوچیچ و دستیارانش!

​پاداش صعود ایران به جام جهانی به حساب تقریبا تمام اعضای تیم ملی واریز شده است، به جز دراگان اسکوچیچ و دستیاران خارجی اش.

پاداش صعود به جام جهانی؛ همه گرفتند جز اسکوچیچ و دستیارانش!

به گزارش زنهار، وقتی یکی از رسانه های داخلی پاداش صعود به جام جهانی برخی از افراد که سمت رسمی در تیم ملی نداشتند را منتشر کرد برای خیلی ها جای تعجب داشت که چطور فدراسیون شهاب الدین عزیزی خادم چنین بریز و بپاش هایی انجام داده است، آن هم در شرایطی که فدارسیون او شرایط مالی عجیبی را تجربه کرده بود. ماجرا تا جایی پیش رفت که حتی برخی از اعضای هیات رییسه هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند اما حالا پیگیری خبرنگار طرفداری از واقعیت مهمی پرده برداری می کند، اینکه تقریبا تمام اعضای تیم ملی پاداش های خود که رقم چشم گیری هم بوده را دریافت کرده اند به جز اسکوچیچ و دستیاران خارجی اش.

این موضوع وقتی عجیب تر به نظر می رسد که اسکوچیچ در شرایط وخیمی تیم ملی را در اختیار گرفت و این تیم در آستانه حذف از مرحله پیش مقدماتی جام جهانی قرار داشت اما او توانست تیمش را با اقتدار کامل راهی این رقابت ها کند. عجیب تر اینکه اسکوچیچ هیچ واکنشی نسبت به عدم پرداخت پاداش صعود خودش و دستیاران خارجی اش نشان نداده است تا اینطور به نظر برسد او دوست دارد به هر قیمتی حضور در جام جهانی را روی نیمکت تیم ملی تجربه کند تا بتواند بعد از این بازی ها به مارکت های بزرگ تر از فوتبال ایران راه پیدا کند.

دراگان اسکوچیچ بامداد یکشنبه به تهران بر می گردد تا شرایط هفته های پایانی لیگ را زیر نظر بگیرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار